November 12, 2021
Saznajte šta je to bitno da biste ostvarili dobru saradnju s influenserima, a uz to i kako da napravite PR paket.
October 15, 2021
U ovom uputstvu, saznaćete kako da u par vrlo jednostavnih koraka povežete Google Analitiku sa Vašom Brendly prodavnicom. Povezivanjem Google analitike, dobićete uvid u ponašanje korisnika na vašoj prodavnici. Ovo će vam omogućiti da saznate više o svojim proizvodima, kao i o korisnicima, te upoznate svoju publiku. Takođe, Google Analitika vam pruža ključne metrike koje […]
October 8, 2021
FB Pixel je od neverovatnog značaja ukoliko želite da se ne razbacujete parama na FB reklamama, već precizno ciljate ljude koji te reklame treba da vide. On prikuplja podatke o korisnicima koji su posetili vaš sajt, kao i o tome šta su na njemu radili. Na osnovu toga, vi ćete moći da pravite reklame koje […]
Ukrštanje niša će ti zasigurno povećati prodaju na tvojoj Brendly prodavnici, ako ga odradiš na pravi način. Evo i primera kako.
September 24, 2021
Već si napravio/la neko istraživanje, ali i dalje se pitaš koja bi bila tvoja prava niša? Ako se i dalje osećaš zaglavljeno na ovom koraku, ne brini, u ovom blogu ćemo ti dati čak 39 ideja za odabir tvoje niše. Odabirom niše, u suštini ti govoriš: „Nudim nešto jedinstveno, nešto drugačije i nešto korisno“. Niša […]
September 20, 2021
Uspeh tvoje online prodavnice i te kako zavisi od niše u kojoj posluješ, stoga je pronalaženje prave teme i ciljne grupe (niše) jedan od najvažnijih aspekata i o kojem ćemo pričati u ovom blogu.
August 23, 2021
U ovom blogu ćeš saznati da je Print on Demand jedna vrsta štampanja na zahtev u kombinaciji sa poslovnim procesom u kom se ništa ne dešava dok vlasnici POD platforme ne prime porudžbinu. Ali nije baš ni tako jednostavno kao što zvuči. U narednim redovima saznaćeš: Šta je Print on Demand? Da li je Print […]
May 17, 2021
Na poslu si i prelećeš Netflixove serije, a u nekom trenutku nailazi šef. Zatvaraš prozor na ekranu, da ne vidi i možeš da odahneš. Do pauze ne diraš ništa (mora malo i da se radi), ali onda “bacaš pogled” na svoj Facebook feed, a prva reklama je baš Netflixova. O ne, ovo nije nikakva vradžbina […]