Vodič za korišćenje platforme

Jednostavan vodič kroz sve procese na Brendly platformi.

1. Vodič za kreiranje naloga i Brendly prodavnice

Da biste kreirali nalog na Brendly platformi potrebno je da na stranici za registraciju popunite podatke po uzoru na primer ispod.

Zatim je potrebno da kreirate novu prodavnicu, tako što definišete naziv i link prodavnice, po uzoru na primer ispod. 

Čestitamo! Kreirali ste Vaš Brendly nalog i Vašu prvu prodavnicu na Brendly platformi.
Sledeći korak je priprema naloga za početak prodaje, za šta smo Vam pripremili i Vodič za pripremu naloga za početak prodaje.

2. Vodič za pripremu naloga za početak prodaje

Da bi Vaša prodavnica mogla da prima porudžbine, potrebno je da završite sve nedovršene korake prikazane u sekciji Moj Brendly. Korake možete videti u primeru ispod.

Prvi korak је objavljivanje prodavnice. U sekciji Moj Brendly potrebno je da kliknete na prvi korak, a zatim na dugme Objavi prodavnicu sa desne strane. Alternativa je da kliknete na dugme Objavi prodavnicu u desnom gornjem uglu platforme.

U drugom koraku je potrebno kreirati i objaviti prvi proizvod, za šta smo Vam pripremili Vodič za upravljanje proizvodima.

Treći korak je dodavanje opcija plaćanja prema Brendly-ju. Opcije plaćanja koje dodate Brendly će koristiti za naplatu svoje usluge prema Vama. 

Četvrti korak je dodavanje opcija naplate. Opcije naplate će omogućiti Vašem kupcu da odabere kako želi da plati za proizvode na Vašoj prodavnici.

Za treći i četvrti korak smo Vam pripremili Vodič za aktivaciju opcija plaćanja i naplate.
U poslednjem, petom koraku, potrebno je da unesete podatke koji su neophodni u procesu isporuke i naplate. Pomoć za dovršavanje petog koraka možete pronaći u Vodiču za definisanje adresnih podataka.

3. Vodič za biblioteku fajlova

U biblioteci fajlova čuvate sve dizajnove koje ćete kasnije koristiti. Da biste dodali fajl ili grupu fajlova u biblioteku fajlova, potrebno je da klikenete na dugme kao na primeru ispod.

Nakon klika će se otvoriti Biblioteka fajlova. Da dodate novi fajl ili grupu fajlova potrebno je da kliknete na dugme kao na slici ispod.

Nakon klika će se otvoriti prozor u kojem treba da odaberete fajlove koje želite da dodate u biblioteku fajlova.

Ako želite da kreirate foldere po kojima ćete organizovati Vaše fajlove to možete uraditi klikom na dugme kao na primeru ispod.

Fajlove možete prebaciti u folder tako što prvo označite fajlove koje želite da prebacite u folder, kao na primeru ispod.

Zatim kliknete na dugme kao na primeru ispod.

I na kraju odaberete folder i kliknete na dugme kao na primeru ispod.

Takođe možete premeštati foldere, tako što klikente na dugme kao na primeru ispod.

Zatim kliknete na dugme kao na slici ispod.

Odaberete folder i kliknete na dugme kao na primeru ispod.

4. Vodič za upravljanje proizvodima

Da biste kreirali proizvod, potrebno je da odete u sekciju Proizvodi i kliknete na dugme Kreiraj proizvod kao na primeru ispod.

Zatim je potrebno da odaberete proizvod na koji želite da primenite dizajn. Primer ispod.

Potom će se otvoriti stranica za uređivanje proizvoda. Da biste dodali Vaš dizajn potrebno je da kliknete na dugme kao na primeru ispod.

Otvoriće se biblioteka fajlova u koju je potrebno dodati Vaš dizajn, a zatim dodati dizajn odabrati kako bi se aplicirao na proizvod koji ste odabrali. Možete koristiti dizajn u JPG i PNG formatu. Naša preporuka je da koristite PNG format. Ispratite primere ispod.

Kada je dizajn dodat na proizvod, možete ga pozicionirati i promeniti mu veličinu po Vašoj želji, koristeći dostupne ikonice kao na primeru ispod.

Sledeći korak je popunjavanje detalja o proizvodu. U sekciji Informacije možete:

  • Odabrati boje u kojima želite da proizvod bude dostupan na prodavnici
  • Odabrati boju proizvoda koji želite da se vidi na naslovnoj sličici proizvoda
  • Definisati ime i opis proizvoda
  • Definisati meta opis i meta podatke
  • Odabrati kategorije u kojima želite da se nalazi proizvod
  • Definisati cenu proizvoda

Formu za popunjavanje detalja o proizvodu možete videti ispod.

Kada popunite detalje o proizvodu, potvrdite kreiranje proizvoda klikom na dugme prikazano na primeru ispod.

Kada se obrada proizvoda završi, potrebno je da objavite Vaš proizvod, kako bi on postao dostupan za kupovinu na Vašoj prodavnici. Proizvod objavljujete klikom na dugme prikazano na primeru ispod. Isto dugme koristite i kada želite da proizvod ne bude vidljiv na Vašoj prodavnici.

Ukoliko želite da izmenite dizajn ili detalje o proizvodu potrebno je da kliknete na dugme prikazano na primeru ispod. 

Ukoliko želite da obrišete proizvod potrebno je da kliknete na dugme prikazano na primeru ispod. 

Ako želite da unesete sopstvene slike proizvoda, koje će biti prikazane na prodavnici, to možete uraditi klikom na dugme kao na primeru ispod.

5. Vodič za aktivaciju opcija plaćanja i naplate

Da biste mogli da naplatite proizvode od Vaših kupac i da bi Brendly mogao da naplati uslugu od Vas, potrebno je da dodate opcije naplate i opcije plaćanja. 

Opcije plaćanja dodajete u sekciji Podešavanja > Opcije plaćanja, kao na primeru ispod.

Potrebno je da odaberete neku od dostupnih opcija plaćanja koja Vam odgovara i klikom na dugme u okviru dostupne opcije plaćanja pokrenete proces aktivacije opcije plaćanja.

Dostupnost opcije plaćanja zavisi od države na kojoj je kreiran nalog, kao i tržišta Vaše prodavnice.

Dostupne opcije plaćanja na Brendly platformi su:

  • Platna kartica (Vodič za povezivanje)
  • Kompenzacija (Vodič za povezivanje)
  • Stripe (Vodič za povezivanje)

Opcije naplate dodajete u sekciji Podešavanja > Opcije naplate, kao na primeru ispod.

Potrebno je da odaberete neku od dostupnih opcija naplate koja Vam odgovara. Možete odabrati više opcija naplate. Da biste dodali opcije naplate, prethodno morate dodati opcije plaćanja.

Dostupnost opcije naplate zavisi od države na kojoj je kreiran nalog, kao i tržišta Vaše prodavnice.

Dostupne opcije naplate na Brendly platformi su:

  • Platna kartica 
  • Plaćanje pouzećem

6. Vodič za definisanje adresnih podataka

Poslednji korak u sekciji Moj Brendly koji je neophodan da bi Vaša prodavnica bila spremna da prima porudžbine je definisanje adresnih podataka.

Potrebno je da kliknete na ikonicu u desnom gornjem uglu i odaberete opciju Podešavanja, kao na primeru ispod.

Zatim je potrebno da popunite sva polja u sekciji Opšte, koja će se otvoriti nakon klika na Podešavanja iz primera iznad, kako bi Vaša prodavanica bila spremna za prijem porudžbina.

7. Vodič za upravljanje kategorijama

Brendly platforma Vam omogućava da kreirate kategorije, kako biste mogli grupisati proizvode koji pokrivaju srodnu temu. Kategorije koje kreirate i u koje dodate proizvode biće vidljive na prodavnici i olakšaće kupcima da pronađu proizvod iz kategorije koja ih najviše interesuje.

Da biste kreirali kategoriju, potrebno je da odete u sekciju Kategorije, a zatim kliknete na dugme kao na primeru ispod.

Zatim je potrebno da unesete naziv kategorije i odaberete natkategoriju, ukoliko želite da vaša kategorija bude potkategorija neke druge kategorije (npr. Imate kategoriju Film i želite da pod tom kategorijom kreirate kategoriju Komedija – odabraćete Film kao natkategoriju). Kada ste uneli naziv i odabrali natkategoriju (koju ne morate odabrati ako ne želite) potrebno je da kliknete na dugme kao na primeru ispod.

Kategoriju možete izmeniti klikom na dugme kao na primeru ispod.

Kategoriju možete obrisati klikom na dugme kao na primeru ispod.

Kategorije možete prevlačiti i menjati im redosled.

8. Vodič za upravljanje popustim

Brendly platforma Vam omogućava da kreirate popuste i promo kodove za Vaše proizvode. Kako možete iskoristiti popuste i promo kodove da biste ojačali Vaš brend i pospešili prodaju možete pročitati na našem blogu Promo Kodovi (Kuponi) – Kompletna Marketing Strategija

Da biste kreirali popust, potrebno je da odete u sekciji Popusti i kliknete na dugme kao na primeru ispod.

Zatim je potrebno da odaberete proizvode za koje želite da aktivirate popust i nakon toga kliknete na dugme kao na primeru ispod.

Nakon toga, treba da popunite podatke o popustu i kliknete na dugme po uzoru na primer ispod. Iznos popusta možete definisati kao fiksnu sumu ili kao procenat.

Takođe, možete uključiti i opciju “Besplatna poštarina” za proizvode koje ste odabrali u prethodnom koraku. Ako kupac u korpu doda makar jedan od tih proizvoda, dobiće besplatnu poštarinu za celokupnu porudžbinu.

Popust koji ste dodali biće vidljiv kupcima na prodavnici u vremenskom intervalu koji ste definisali prilikom kreiranja popusta.

Da biste kreirali promo kod, potrebno je da odete u sekciji Popusti > Promo kodovi i kliknete na dugme kao na primeru ispod.

Zatim je potrebno da odaberete proizvode za koje želite da aktivirate promo kod i nakon toga kliknete na dugme kao na primeru ispod.

Nakon toga, treba da popunite podatke o promo kodu i kliknete na dugme po uzoru na primer ispod. Iznos promo koda možete definisati kao fiksnu sumu ili kao procenat, a možete definisati i koliko je puta moguće iskorititi promo kod.

Takođe, možete uključiti i opciju “Besplatna poštarina” za proizvode koje ste odabrali u prethodnom koraku. Ako kupac u korpu doda makar jedan od tih proizvoda, nakon aktivacije promo koda, dobiće besplatnu poštarinu za celokupnu porudžbinu.

Promo kod koji ste dodali možete podeliti sa kupcima direktno, preko mejla, društvenih mreža i bilo kog drugog kanala koji želite. Da bi kupac iskoristio promo kod, potrebno je da naziv promo koda unese prilikom kupovine proizvoda kao u primeru ispod.

9. Vodič za uređivanje nalepnice za pakovanje

Proizvode koje kupac poruči sa Vaše prodavnice, Brendly šalje u pakovanju na koje se lepi nalepnica koju možete dizajnirati onako kako Vi želite. 

Da biste promenili dizajn nalepnice za pakovanje, potrebno je da odete u sekciju Podešavanja > Brending i kliknete na dugme kao na slici ispod.

Zatim odaberete fajl iz biblioteke fajlova i Vaša nalepnica će biti spremna.

10. Vodič za SEO (Kako da moja prodavnica bude vidljiva na Google-u)

Brendly platforma Vam daje alate pomoću kojih možete učiniti svoju prodavnicu vidljivom u Google pretrazi, kao i mogućnost da definišete kako će rezultat pretrage izgledati.

Prvo ćemo obavestiti Google da imamo novu stranicu na internetu i zatražiti od njega da je uvrsti u svoju bazu, kako bi je mogao prikazati potencijalnim kupcima.

Pa da počnemo. 

Pre svega potreban Vam je Google mejl (Gmail), kako biste mogli da pristupite Google-ovom alatu koji se zove Google Search konzola. 

Kada kreirate mejl (ukoliko ga već nemate), potrebno je da se ulogujete na Google Search konzolu

Ukoliko na Vašoj Google Search konzoli nemate već dodate domene potrebno je da popunite formu i kliknete dugme za potvrdu kao na primeru ispod. 

Ukoliko ste već ranije dodavali domene na Vašu Google Search konzolu potrebno je da pokrenete dodavanje novog domena, klikom na dugme kao na primeru ispod.

Nakon toga, odaberete opciju URL prefix i unesete URL (link) Vaše Brendly prodavnice kao na primeru ispod.

Zatim je potrebno da odaberete opciju verifikacije domena kao na primeru ispod. 

Nakon toga kopirate kod za verifikaciju kao na primeru ispod (bitno je da kopirate samo podvuceni deo sa primera ispod).

Pre nego što kliknete na dugme verifikuj, potrebno je da kopirani kod unesete u polje Google Search Domain Verification, u sekciji Podešavanja > SEO, na Vašoj Brendly prodavnici, kao na primeru ispod.

Nakon toga, vratite se na Google search konzolu i kliknete na dugme za dovršavanje verifikacije kao na primeru ispod.

Kada je verifikacija domena završena, preostalo je još da zatražite indeksiranje Vaše stranice od strane Google-a. U polje označeno na primeru ispod unesite URL (link) ka Vašoj prodavnici i kliknite enter. 

Nakon toga će se otvoriti nova stranica, na kojoj je potrebno da kliknete na dugme koje inicira početak indeksiranja, označeno na primeru ispod.

Na istoj stranici kasnije možete pratiti status indeksiranja Vašeg sajta.

Kada Google indeksira Vašu prodavnicu, ona će postati vidljiva u rezultatima pretrage, ali će biti potrebno neko vreme da se prodavnica nađe visoko u rezultatima pretrage. 

Kao što smo na početku pomenuli, Brendly Vam omogućava da definišete i kako će se Vaša prodavnica prikazivati u rezultatima Google pretrage.

Za to služe Meta naslov (meta-title) i Meta opis (meta-description). Njihove vrednosti možete definisati i menjati kroz sekciju Podešavanja > SEO na Brendly platformi kao na primeru ispod. 

Za više detalja o Meta naslovu i Meta opisu pročitajte naš blog Šta je meta description i kako ga koristiti?

11. Google analitika vodič

Kako biste mogli da pratite informacije o posetiocima Vaše prodavnice i dešavanja na istoj, potrebno je da povežete Google analitiku.

Pre svega potrebno je da kreirate Google Tag Manager (link za kreiranje) https://tagmanager.google.com/

Kreiranje možete započeti klikom na dugme kao na primeru ispod.

Zatim je potrebno popuniti formu sa Vašim podacima kao na primeru ispod.

Zatim je potrebno da označite da ste saglasni sa uslovima korišćenja klikom na dugme na primeru ispod

Zatim će se pojaviti prozor za instaliranje Google Tag Manager-a, gde je potrebno da kopirate GTM id, koji je podvučen na primeru ispod.

Kopirani GTM id zatim unosite na Brendly platformi kao na primeru ispod.

Zatim na Google tag manager-u inicirate kreiranje Trigger-a kao na primeru ispod.

Otvoriće se prozor u kom treba da date naziv Triggeru, a zatim da kliknete na polje prikazano strelicom, kao na primeru ispod.

U okviru otvorenog polja odaberite opciju Custom event kao na primeru ispod.

A zatim u polje Event name unesite sadržaj ispod i označite opciju “Use regex matching”:
add_to_cart|begin_checkout|purchase|remove_from_cart|select_item|view_cart|view_item|view_item_list

Primer možete videti ispod.

Na kraju, potvrdite izmene i Trigger će biti kreiran.

Zatim je potrebno kreirati Tag-ove.

U sekciji Tags, kao na primeru ispod započnite kreiranje Tag-a.

Zatim, unesite naziv taga i kliknite na polje prikazano strelicom, kao na primeru ispod.

Zatim odaberite tip taga kao na primeru ispod.

Da biste dobili Tag ID na https://analytics.google.com/ je potrebno da aktivirate Vašu analitiku. Ispratite korake ispod.

U polje Tag ID unesite kopirani Tag ID, a zatim kliknite na polje označeno strelicom, kao na primeru ispod.

Zatim odaberite ranije kreirani Trigger.

Zatim je potrebno dodati i poslednji tag. Započnite kreiranje taga, kliknite na prvo polje kao u prethodnim primerima i odaberite prvo opciju Google Analytics kao na primeru ispod

A zatim opciju kao na primeru ispod.

Zatim popunite konfiguraciju kao na primeru ispod

A zatim povežite Trigger

Nakon toga, potrebno je da potvrdite i objavite kreirane Tag-ove i Trigger-e.

Sada je Vaša analitika povezana sa prodavnicom i preko https://analytics.google.com/ možete pratiti ponašanje na rpod

12. Vodič za preuzimanje mejling liste

Brendly Vam omogućava da preuzmete mejling listu koju možete iskoristiti za imejl marketing. Lista sadrži mejlove svih dosadašnjih kupaca, kao i ljudi koji su se pretplatili na Vašu mejling listu preko forme u futeru Vaše prodavnice. 

Da biste preuzeli mejling listu potrebno je da odete u sekciju Podešavanja > Marketing i kliknete na dugme kao na slici ispod.

13. Vodič za širenje prodaje na nove države

Brendly je platforma koja Vam omogućava da prodajete na više tržišta (država). 

Koncept je napravljen tako da za svako tržište kreirate novu prodavnicu. Trenutno tržište na kojem se nalazite u okviru Brendly platforme možete videti na mestu označenom na primeru ispod.

Ukoliko želite da proširite prodaju na novo tržište, kao što mnoge uspešne prodavnice već rade, potrebno je da odaberete željeno tržište kao na primeru ispod. 

Ukoliko ranije niste kreirali prodavnicu na tržištu koje ste prethodno odabrali, otvoriće Vam se stranica na kojoj morate kreirati novu prodavnicu, za odabrano tržište. 

Nakon toga, na novom tržištu radite sve isto što ste već radili na prodavnici na svom inicijalnom tržištu. Dodajete nove proizvode, kreirate nove kategorije, uređujete prodavnicu i slično.

Uskoro možete očekivati i alate koji će Vam omogućiti prebacivanje proizvoda iz jedne u drugu prodavnicu, sa jednog na drugo tržište, kao i alate koji će Vam omogućiti grupno upravljanje proizvodima, kako biste što manje vremena utrošili na pripremu Vaše prodavnice i kako biste svoju energiju usmerili na marketing i prodaju.

14. Vodič za dodavanje opcije plaćanja Platna kartica

Platnu karticu dodajete klikom na dugme na primeru ispod. 

Zatim je neophodno da unesete Vaš bankovni broj računa i kliknete na dugme kao na primeru ispod. Bankovni broj računa je neophodan, jer na taj račun leže novac od Vaše prodaje.

Na stranici koja se otvori, potrebno je da potvrdite da ste saglasni sa politikama Brendly platforme i da kliknete na dugme kao na primeru ispod.

Nakon toga će se otvoriti forma za povezivanje platne kartice. Potrebno je da unesete lične podatke kao i podatke sa Vaše kartice, kao na primeru ispod. 

Bitno!

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje prihvatilac platnih kartica, Societe Generale Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Ukoliko povezivanje prođe uspešno, videćete da je Vaša kartica vidljiva u tabeli za platne kartice. Ako povezivanje ne uspe, molimo Vas da nam se obratite na podrska@brendly.rs

15. Vodič za dodavanje opcije plaćanja Kompenzacija

Opciju plaćanja Kompenzacija dodajete klikom na dugme kao na primeru ispod. 

Zatim je neophodno da unesete Vaš bankovni broj deviznog računa, SWIFT kod i kliknete na dugme kao na primeru ispod. Bankovni broj računa je neophodan, jer na taj račun leže novac od Vaše prodaje.

Ukoliko povezivanje prođe uspešno, videćete da je Vaš bankovni račun vidljiv u tabeli za bankovne račune.

16. Vodič za dodavanje opcije plaćanja Stripe

Stripe je jedan od svjetski najpoznatijih i najpouzdanijih procesora onlajn plaćanja. Povezivanjem Stripe-a omogućićete opciju plaćanja karticom na Vašoj prodavnici.

Procedura je vrlo jednostavna i potrebno je popuniti osnovne podatke neophodne za rad Vaše prodavnice.

Povezivanje Stripe-a sa Vašom prodavnicom započinjete klikom na dugme kao na primeru ispod. 

Nakon toga će se otvoriti prozor za povezivanje Stripe-a kao na primeru ispod.

Prvo unesite mejl sa kojim želite da kreirate Vaš Stripe nalog kao na primeru ispod, a zatim kliknite na “Continue”.

Unesite lozinku kao na primeru ispod i kliknite “Continue”.

U narednom koraku, unesite broj telefona na koji će Vam stići kod koji je neophodan da biste nastavili povezivanje Stripe-a. Nakon što unesete broj telefona kliknite na “Send text”.

Zatim će se otvoriti polje u koje treba da unesete broj koji ste dobili na prethodno uneti broj telefona.

Nakon što ste uneli broj telefona, pojaviće se kod koji je potrebno da sačuvate, kako biste mogli da vratite Vaš Stripe nalog u slučaju da zaboravite mejl i lozinku pomoću kojih ste kreirali nalog.

Da biste preuzeli fajl sa sigurnosnim kodom, kliknite na opciju “Download code” koju možete videti ispod sigurnosnog koda na primeru ispod.

U sledećem koraku je potrebno da odaberete državu. Osim toga, ukoliko nemate trgovačko društvo, odaberite opciju “Samostalna djelatnost ili obrt” i kliknite na “Continue”, kao na primeru ispod.

U narednom koraku potrebno je da upišete osnovne informacije o sebi i svojoj adresi, kao na primeru ispod.

Ukoliko ste kompanija koja je u sistemu PDV-a unesite Vaš PDV broj u polje VAT ID. U suprotnom ostavite polje prazno. Odaberite industriju “Clothing and accessories”, unesite link ka Vašoj Brendlu prodavnici i unesite opis Vaše prodavnice. Primer možete videti ispod.

Da biste mogli da primate uplate od prodaje, potrebno je da u narednom koraku odaberete valutu, državu i unesete broj bankovnog računa, po uzoru na primer ispod.

Zatim unesite tekst koji će Vaš kupac videti u poruci od banke kada plati preko Vaše prodavnice. Tekst može biti puni i skraćeni naziv Vaše prodavnice.

Osim toga potrebno je da ponovo unesete broj telefona.

Primer ispod.

U narednom koraku možete se odlučiti da li želite da Stripe određeni deo Vašeg prihoda usmerava na borbu protiv klimatskih promena. Ukoliko to ne želite, kliknite na “No thanks” kako biste otišli na poslednji korak u podešavanju Stripe-a. Primer ispod.

U narednom koraku možete proveriti da li ste uneli ispravne podatke u dosadašnjem procesu i napraviti ispravke ukoliko je potrebno. Ako je sve u redu kliknite na “Agree and submit”. Primer ispod.

Nakon ovoga, bićete vraćeni na Brendly platformu na kojoj ćete videti da je povezivanje Stripe naloga sa Brendly platformom u toku. Pričekajte nekoliko sekundi i kliknite na “Osveži”, kao na primeru ispod. 

Kada se povezivanje završi videćete informaciju da je Stripe račun povezan, kao na primeru ispod. 

ČESTITAMO! Stripe nalog je sada povezan sa Vašim Brendly nalogom. 

U sekciji “Opcije naplate”, dodajte opciju naplate “Platna kartica” i Vaša prodavnica će biti spremna za prihvatanje naplate platnom karticom. Srećno!

17. Vodič za povezane prodavnice i geolokaciju

Povezane prodavnice

Ukoliko pod istim brendom imate prodavnice na više tržišta povezivanje prodavnica omogućava kupcu da sa prodavnice koja vrši isporuku na jedno tržište (npr. srpsko), pređe na prodavnicu koja isporučuje na drugo tržište (npr. hrvatsko).

Povezivanje prodavnica započinjete klikom na dugme kao na primeru ispod.

Nakon toga će se otvoriti prozor za povezivanje prodavnice. Potrebno je da odaberete tržište i prodavnicu koju želite da povežete. Nakon odabira kliknite na dugme “Dodaj”.

Ukoliko povezivanje prođe uspešno, videćete da je Vaša prodavnica vidljiva u tabeli za povezane prodavnice.

Napomena: Povezivanje prodavnica je neophodno odraditi u oba smera. Ukoliko ste postupak povezivanja prodavnice odradili na jednom tržištu, potrebno je postupak ponoviti i na drugom tržištu. Na primer, ako ste povezali prodavnicu na srpskom tržištu sa prodavnicom na hrvatskom tržištu, neophodno je da odete na hrvatsku prodavnicu i ponovite postupak

Nakon uspešnog povezivanja prodavnica, na Vašoj prodavnici će se prikazati ikonica za pristup povezanim prodavnicama.

Klikom na ikonicu, otvoriće se prozor u kom su dostupna sva tržišta sa kojima ste povezali Vašu prodavnicu.

Klikom na dugme “Nastavi”, kao na primeru ispod, direktno ćete otići na odabrano tržište, odnosno odabranu povezanu prodavnicu.

Geolokacija

Geolokacija predstavlja nadgradnju opcije Povezane prodavnice. Ukoliko uključite opciju Geolokacija, prodavnica će prepoznavati lokaciju posetioca Vaše prodavnice i ukoliko se lokacija posetioca razlikuje od lokacije na koju prodavnica isporučuje (npr. korisnik je iz Hrvatske, a posetio je prodavnicu koja isporučuje u Srbiju), korisniku će biti ponuđena opcija da pređe na prodavnicu koja isporučuje na njegovu lokaciju.

Klikom na dugme, kao na primeru ispod, omogućavate geolokaciju.

Nakon omogućavanja geolokacije, svim kupcima čija se lokacija razlikuje od lokacije Vaše prodavnice, otvoriće se prozor u kom će se kupcu predložiti da pređe na prodavnicu koja vrši isporuku na njegovu lokaciju.

Klikom na dugme, kao na primeru ispod, direktno ćete otići na odgovarajuće tržište, odnosno odgovarajuću prodavnicu.