October 3, 2019

Najbitnije o Gerila Marketingu! (+Primeri)

Šta je to gerila marketing? Nećemo vas zamarati istorijatom, sličnim ne toliko potrebnim stvarima kada je u pitanju gerila marketing. Za početak ćemo samo jednostavno dati odgovor na pitanje: “Šta je to gerila marketing?” Gerila marketing je marketinška strategija u kojoj sa minimalnim ulaganjima (ponekad i bez ulaganja) i ne baš konvencionalnim metodama pokušavamo da […]

September 20, 2019

Kako reklamirati prodavnicu odeće na društvenim mrežama

Da li ste se zapitali šta je to što pravi razliku izmedju “vidi kako je kul ova stranica!” i “uh, još jedna dosadna stranica sa nekvalitetnim i ružnim majicama…”? Postoji nekoliko ključnih razloga zašto samo par domaćih prodavnica uspevaju da posluju jako uspešno, dok se ostale gase posle 2-3 meseca. U ovom blogu ću pokušati […]

September 19, 2019

Niša i ciljna grupa – za uspešan brend

Jedna od najvećih marketinških grešaka je pokušaj da dosegnete svakog odjednom. Ne možete biti svima sve. Najefikasniji način da se dopre do što više kvalifikovanih potrošača je ciljanje manjih, specifičnih grupa (ciljna grupa), poznatije kao segmentacija tržišta.  U ovom tekstu ćemo objasniti šta su to niša i ciljna grupa, zašto nam je to bitno u […]

July 1, 2019

Ovo morate znati pre boost-ovanja objava!

Jedna od najvećih marketinških grešaka je pokušaj  da dosegnete svakog odjednom. Ne možete biti svima sve. Bez ciljane publike, kampanja se može pojaviti prazna zbog targetiranje prevelike mreže korisnika. Najefikasniji način da se dopre do što više kvalifikovanih potrošača je ciljanje manjih, specifičnih grupa, poznatije kao segmentacija tržišta.

Kako komunicirati sa ciljnom grupom?

Jedna od najvećih marketinških grešaka je pokušaj  da dosegnete svakog odjednom. Ne možete biti svima sve. Bez ciljane publike, kampanja se može pojaviti prazna zbog targetiranje prevelike mreže korisnika. Najefikasniji način da se dopre do što više kvalifikovanih potrošača je ciljanje manjih, specifičnih grupa, poznatije kao segmentacija tržišta.

Koja je poruka mog brenda?

U današnjem svetu velike pristrasne potražnje, ne preživi svaki brend. Neki od brendova ne uspevaju da obezbede obećani proizvod ili uslugu, dok neki ne uspevaju da prenesu svoju vrednost i izraze na koji način su različiti, zašto su bolji i zašto su baš oni ti koje Vi treba da izaberete. Poruka brenda je nešto što Vam može pomoći u ove tri gore navedene situacije. Poruka povezuje Vaš proizvod i Vašu komunikacijsku poruku i usklađuje sve sa Vašom obećanom vrednošću. 

Šta je brend, šta brending, a šta rebranding?

Zamislite jedan brand. Bilo koji brend. Coca-Cola, Apple, Samsung, McDonalds-nije bitno. Ovde smo prilično veliki ljubitelji Coca-Cole, pa ćemo krenuti sa tim.