Kreiraj Traffic FB Kampanju Kao Pro! [Vodič]

Author Brendly podrška
Author Brendly podrška

Imaš podešen FB Pixel, Google Analitiku i publiku kojoj treba sve ovo da serviraš na najbolji mogući način da bi se došlo do onog momenta zbog kojeg smo i krenuli u priču, a to je prodaja.

Pa da krenemo s podešavanjem kampanje koje će nam prodaju i omogućiti!

Ovo je momenat kada sve što ste do sada uradili izlazi na videlo, počev od vizuala, proizvoda i poruka koje poručujete svojoj publici, što je zapravo ključni deo oglašavanja, pored targetiranja koje je neophodno.

Kreiranje prve FB kampanje

Prva kampanja koju puštamo je kampanja koja za cilj ima „Traffic“ koji dovodi do povećanja poseta na shop-u. Prvi korak je da iz Business Managera uđete u Ads Manager koji je označen crvenom:

ads manager fejsbuk - kako doci do fb ads managera
Pronađite Ads Manager u meniju s leve strane

Na nivou kampanje kliknete na dugme +Create:

kreiranje fb kampanje - kreiranje facebook kampanje
Kreiranje FB kampanje

Kliknete na cilj kampanje „Traffic„, dodate naziv kampanje, „Ad seta“ (grupe reklam) i naziv „Ad-a“ (pojedinačne reklame):

odabir traffic kampanje - kreiranje traffic kampanje
Odabir Traffic kampanje

Sledeći korak vam ostaje automatski podešen, uokvirena sekcija je mesto gde se nalazi naziv kampanje:

imenovanje fb traffic kampanje
Imenovanje FB traffic kampanje

Na redu je podešavanje „Ad seta“ gde imate naziv, mesto gde usmeravate saobraćaj (ljude s reklame), što je u našem slučaju „Website“ i podešavate ga na „lifetime budget“ (preporučeni budžet za trajanje kampanje od 2 nedelje je minimum 50e):

imenovanje ad seta
Imenovanje Ad set-a

Dalje podešavamo datum početka i završetka kampanje. Iznos koji ste uneli se troši svakodnevno, do poslednjeg dana koji ste obeležili, ali ne brinite, nikad neće potrošiti više od vaše upisane sume:

odredjivanje datuma kampanje
Određivanje datuma Facebook Ads kampanje

Sledeći korak nam je IZUZETNO BITAN – kreiranje publike koju ćemo ciljati reklamama.

Pošto nam je cilj da što više ljudi privučemo na prodavnicu, nećemo koristiti prethodno kreirane publike, to ostavljamo za sledeću kampanju.

Sada je podešavamo po demografiji, interesovanjima, ponašanju itd… U skladu sa brendom koji vodimo je potrebno odabrati detaljnu publiku.

Ukoliko ste orijentisani ka npr. sportskim majicama, potrebno je ubaciti interesovanja koja su vezana za sport i odeću, kako bismo bolje pogodili grupu ljudi koja ima preferencije ka našem brendu.

Primer kako ciljanje može izgledati:

primer targetiranja - primer ciljanja
Primer targetiranja – Vodite računa da vam publika ne bude preširoka, jer vam za to treba ogroman budžet

Dalje obeležite „Automatic Placements„:

plasman kampanja fb
Postavljanje na automatsko plasiranje reklama – Naša preporuka

Dalje izaberite „Landing Page Views„:

optimizacija kampanja po landing page viewsima
Optimizacija kampanja po Landing Page Viewsima

I to je to, tu smo završili sa podešavanjem „Ad seta„. Sledeći stepen podešavanja je na nivou „Ad-a“:

imenovanje reklame - imenovanje ad-a u facebook reklamiranju
Imenovanje Ad-a

Upišite naziv „Ad-a“ koji puštate, označi Facebook stranicu i Instagram stranicu. Zatim dolazimo do ubacivanja vizuala koje smo prethodno napravili:

odabir vizuala
Najbolje su se pokazale reklame sa jednom slikom i opisom – Naša preporuka je taj tip reklama

Klikom na „Add Media“ dodajte vizual za reklamu, upišite „Primary text“ i „Headline„.

podesavanje primary teksta - podesavanje headline-a
Primary text i headline

Primary text“ je potrebno napisati tako što ćete da kažete pogodnosti proizvoda koji nudite, a pored toga, najbitnija stavka u „Primary text-u“ je da pozovete ljude na akciju (takozvani „Call to Action„).

Naša preporuka je da dodate emoji-je na početak „Primary text-a“ jer će oni privući pažnju kupcima, a takođe da sam početak teksta bude najizazovniji, jer će se on videti pre klika na „Show more“.

Polje „Description“ nije obavezno, ali takođe preporučujemo da ga popunite, jer će se videti na određenim tipovima reklama.

Potrebno je pozvati ih da posete vašu prodavnicu, ili da kliknu na dugme i obraduju nekoga tim poklonom i sl.

Za destinaciju izaberite „Website“, ubacite „Website URL“ do ciljane prodavnice ili određenog proizvoda i odaberite dugme koje poziva na akciju:

cta - poziv na akciju
Poziv na akciju – Bitan deo, podešava se u zavisnosti od tipa reklame

Vodite računa da u opciji „Website Events“ stoji aktivan Pixel i kliknite na „Build a URL parameter“:

fb pixel pracenje reklame
FB Pixel će na ovaj način, kada se uveže, pratiti ponašanje korisnika na određenoj reklami

I poslednji korak je da selektujete opcije koje su podvučene, kako biste u Google Analitici mogli da pratite realno stanje poseta Landing strane. Kliknite Apply i Objavite reklamu.

utm parametri - podesavanje utm parametara reklame
Ukoliko želite da reklame pratite uz pomoć Google Analitike – Evo rešenja

Nakon toga, Facebook-u je potrebno neko vreme da donese odluku da li vam je reklama prošla, kada dobijete odobrenje, stićiće vam obaveštenje da je reklama aktivna.

Srećno u kreiranju kampanje koja vam donosi veliki broj poseta na prodavnicu! Družimo se u sledećem blogu, u kom pričamo o drugom cilju kampanje koji za cilj ima konverzije!

Author Brendly podrška

Nikada nije bilo lakše da pokreneš svoj brend

Registruj se već sada i započni sa kreiranjem svog brenda. Istraži Brendly platformu