Imaš podešen FB Pixel, Google Analitiku i publiku kojoj treba sve ovo da serviraš na najbolji mogući način da bi se došlo do onog momenta zbog kojeg smo i krenuli u priču, a to je prodaja.
Pa da krenemo s podešavanjem kampanje koje će nam prodaju i omogućiti!
Ovo je momenat kada sve što ste do sada uradili izlazi na videlo, počev od vizuala, proizvoda i poruka koje poručujete svojoj publici, što je zapravo ključni deo oglašavanja, pored targetiranja koje je neophodno.
Kreiranje prve FB kampanje
Prva kampanja koju puštamo je kampanja koja za cilj ima „Traffic“ koji dovodi do povećanja poseta na shop-u. Prvi korak je da iz Business Managera uđete u Ads Manager koji je označen crvenom:
Na nivou kampanje kliknete na dugme +Create:
Kliknete na cilj kampanje „Traffic„, dodate naziv kampanje, „Ad seta“ (grupe reklam) i naziv „Ad-a“ (pojedinačne reklame):
Sledeći korak vam ostaje automatski podešen, uokvirena sekcija je mesto gde se nalazi naziv kampanje:
Na redu je podešavanje „Ad seta“ gde imate naziv, mesto gde usmeravate saobraćaj (ljude s reklame), što je u našem slučaju „Website“ i podešavate ga na „lifetime budget“ (preporučeni budžet za trajanje kampanje od 2 nedelje je minimum 50e):
Dalje podešavamo datum početka i završetka kampanje. Iznos koji ste uneli se troši svakodnevno, do poslednjeg dana koji ste obeležili, ali ne brinite, nikad neće potrošiti više od vaše upisane sume:
Sledeći korak nam je IZUZETNO BITAN – kreiranje publike koju ćemo ciljati reklamama.
Pošto nam je cilj da što više ljudi privučemo na prodavnicu, nećemo koristiti prethodno kreirane publike, to ostavljamo za sledeću kampanju.
Sada je podešavamo po demografiji, interesovanjima, ponašanju itd… U skladu sa brendom koji vodimo je potrebno odabrati detaljnu publiku.
Ukoliko ste orijentisani ka npr. sportskim majicama, potrebno je ubaciti interesovanja koja su vezana za sport i odeću, kako bismo bolje pogodili grupu ljudi koja ima preferencije ka našem brendu.
Primer kako ciljanje može izgledati:
Dalje obeležite „Automatic Placements„:
Dalje izaberite „Landing Page Views„:
I to je to, tu smo završili sa podešavanjem „Ad seta„. Sledeći stepen podešavanja je na nivou „Ad-a“:
Upišite naziv „Ad-a“ koji puštate, označi Facebook stranicu i Instagram stranicu. Zatim dolazimo do ubacivanja vizuala koje smo prethodno napravili:
Klikom na „Add Media“ dodajte vizual za reklamu, upišite „Primary text“ i „Headline„.
„Primary text“ je potrebno napisati tako što ćete da kažete pogodnosti proizvoda koji nudite, a pored toga, najbitnija stavka u „Primary text-u“ je da pozovete ljude na akciju (takozvani „Call to Action„).
Naša preporuka je da dodate emoji-je na početak „Primary text-a“ jer će oni privući pažnju kupcima, a takođe da sam početak teksta bude najizazovniji, jer će se on videti pre klika na „Show more“.
Polje „Description“ nije obavezno, ali takođe preporučujemo da ga popunite, jer će se videti na određenim tipovima reklama.
Potrebno je pozvati ih da posete vašu prodavnicu, ili da kliknu na dugme i obraduju nekoga tim poklonom i sl.
Za destinaciju izaberite „Website“, ubacite „Website URL“ do ciljane prodavnice ili određenog proizvoda i odaberite dugme koje poziva na akciju:
Vodite računa da u opciji „Website Events“ stoji aktivan Pixel i kliknite na „Build a URL parameter“:
I poslednji korak je da selektujete opcije koje su podvučene, kako biste u Google Analitici mogli da pratite realno stanje poseta Landing strane. Kliknite Apply i Objavite reklamu.
Nakon toga, Facebook-u je potrebno neko vreme da donese odluku da li vam je reklama prošla, kada dobijete odobrenje, stićiće vam obaveštenje da je reklama aktivna.
Srećno u kreiranju kampanje koja vam donosi veliki broj poseta na prodavnicu! Družimo se u sledećem blogu, u kom pričamo o drugom cilju kampanje koji za cilj ima konverzije!