U ovom uputstvu, saznaćete kako da u par vrlo jednostavnih koraka povežete Google Analitiku sa Vašom Brendly prodavnicom.
Povezivanjem Google analitike, dobićete uvid u ponašanje korisnika na vašoj prodavnici.
Ovo će vam omogućiti da saznate više o svojim proizvodima, kao i o korisnicima, te upoznate svoju publiku.
Takođe, Google Analitika vam pruža ključne metrike koje će vam pomoći da prilagodite svoje marketinške aktivnosti i dostignete pun prodajni potencijal.
Pa da pređemo na korake koji su neophodni da biste osposobili Google Analitiku i povezali na vašu Brendly prodavnicu.
Na stranici za kreiranje Google naloga, popunite osnovne podatke i kliknite Dalje (eng. Next):
Zatim je potrebno uneti broj telefona, datum rođenja i pol.
Nakon toga, potvrdite da ste saglasni sa politikom privatnosti i uslovima korišćenja i Vaš Google nalog je kreiran.
Ulogujte se na Google Tag Manager sa kreiranim mejlom.
Započnite kreiranje Google Tag Manager naloga klikom na Create Account (sr. Kreiraj nalog):
Zatim popunite podatke kao na primeru ispod:
Čekirajte da ste saglasni sa politikom privatnosti podataka i kliknite na Yes (sr. Da):
Sada je potrebno ulogovati se na Google Analitku sa kreiranim mejlom.
Da započnete proces kreiranja Google Analitike kliknite na dugme Start measuring (sr. Započni merenje), ukoliko prvi put kreirate analitiku:
Dalje je potrebno uneti podatke, kao na primerima navedenim ispod:
Nakon klika na Show advanced options (sr. Prikaži napredne opcije) potrebno je uključiti opciju klikom na dugme kao na slici ispod.
U opcijama koje se otvore nakon klika, potrebno je uneti URL vaše Brendly prodavnice i čekirati samo drugu opciju Create a Universal Analytics property only:
Potom popunite stavke u trećoj sekciji. Ovi podaci nisu od posebnog značaja za Vašu prodavnicu.
Nakon toga, kliknite na dugme Create (sr. Kreiraj) kako biste dovršili podešavanje Google analitike:
Preostalo je još da uključimo praćenje bitnih metrika vezanih za prodavnicu.
Kliknite na Admin, kao na slici ispod:
Zatim E-commerce Settings (sr. Podešavanja prodavnice), kao na slici ispod.
Uključite E-commerce opciju:
Kao i Enhanced E-commerce reporting:
Kako biste aktivirali Analitiku i povezali je sa vašom prodavnicom, potrebno je da u sekciji Analitika na Brendly platformi unesete dva podatka:
Prvi podatak Google Tag Manager Account ID možete pronaći na Vašem Google Tag Manager nalogu u sekciji Admin>Account Settings, kao što možete videti ispod:
Drugi podatak Google Analytics Tracking ID možete pronaći u podešavanjima na vašoj Google analitici u sekciji Admin>Tracking Info>Tracking Code, kao što možete videti na slici ispod:
Nakon unosa podataka, započnite proces aktivacije klikom na Aktiviraj analitiku. Ovaj proces može potrajati nekoliko minuta:
Nakon uspešne aktivacije, sekcija će izgledati kao na slici ispod:
To je sve! Vaša Google Analitika je kreirana i povezana sa vašom Brendly prodavnicom!