Google Analitike i Brendly Prodavnica – Evo Kako [Uputstvo]

Author Brendly podrška
Author Brendly podrška

U ovom uputstvu, saznaćete kako da u par vrlo jednostavnih koraka povežete Google Analitiku sa Vašom Brendly prodavnicom. 

Povezivanjem Google analitike, dobićete uvid u ponašanje korisnika na vašoj prodavnici.

Ovo će vam omogućiti da saznate više o svojim proizvodima, kao i o korisnicima, te upoznate svoju publiku.

Takođe, Google Analitika vam pruža ključne metrike koje će vam pomoći da prilagodite svoje marketinške aktivnosti i dostignete pun prodajni potencijal.

Pa da pređemo na korake koji su neophodni da biste osposobili Google Analitiku i povezali na vašu Brendly prodavnicu.

Instalacija Google Analitike na Brendly – Koraci

  1. Kreiranje Google (Gmail) naloga (ukoliko ga nemate)
  2. Podešavanje Google Tag Managera
  3. Podešavanje Google Analitike
  4. Podešavanje Analitike na Brendly platformi

1. Kreiranje Google (Gmail) naloga

Na stranici za kreiranje Google naloga, popunite osnovne podatke i kliknite Dalje (eng. Next):

Zatim je potrebno uneti broj telefona, datum rođenja i pol.

Nakon toga, potvrdite da ste saglasni sa politikom privatnosti i uslovima korišćenja i Vaš Google nalog je kreiran.

2. Podešavanje Google Tag Managera

Ulogujte se na Google Tag Manager sa kreiranim mejlom.

Započnite kreiranje Google Tag Manager naloga klikom na Create Account (sr. Kreiraj nalog):

Zatim popunite podatke kao na primeru ispod:

Čekirajte da ste saglasni sa politikom privatnosti podataka i kliknite na Yes (sr. Da):

3. Podešavanje Google analitike

Sada je potrebno ulogovati se na Google Analitku sa kreiranim mejlom.

Da započnete proces kreiranja Google Analitike kliknite na dugme Start measuring (sr. Započni merenje), ukoliko prvi put kreirate analitiku:

Dalje je potrebno uneti podatke, kao na primerima navedenim ispod:

Nakon klika na Show advanced options (sr. Prikaži napredne opcije) potrebno je uključiti opciju klikom na dugme kao na slici ispod.

U opcijama koje se otvore nakon klika, potrebno je uneti URL vaše Brendly prodavnice i čekirati samo drugu opciju Create a Universal Analytics property only:

Potom popunite stavke u trećoj sekciji. Ovi podaci nisu od posebnog značaja za Vašu prodavnicu.

Nakon toga, kliknite na dugme Create (sr. Kreiraj) kako biste dovršili podešavanje Google analitike:

Preostalo je još da uključimo praćenje bitnih metrika vezanih za prodavnicu. 

Kliknite na Admin, kao na slici ispod:

Zatim E-commerce Settings (sr. Podešavanja prodavnice), kao na slici ispod.

Uključite E-commerce opciju:

Kao i Enhanced E-commerce reporting:

4. Podešavanje analitike na Brendly platformi

Kako biste aktivirali Analitiku i povezali je sa vašom prodavnicom, potrebno je da u sekciji Analitika na Brendly platformi unesete dva podatka:

  • Google Tag Manager Account ID
  • Google Analytics Tracking ID

Prvi podatak Google Tag Manager Account ID možete pronaći na Vašem Google Tag Manager nalogu u sekciji Admin>Account Settings, kao što možete videti ispod:

Drugi podatak Google Analytics Tracking ID možete pronaći u podešavanjima na vašoj Google analitici u sekciji Admin>Tracking Info>Tracking Code, kao što možete videti na slici ispod:

Nakon unosa podataka, započnite proces aktivacije klikom na Aktiviraj analitiku. Ovaj proces može potrajati nekoliko minuta:

Nakon uspešne aktivacije, sekcija će izgledati kao na slici ispod:

To je sve! Vaša Google Analitika je kreirana i povezana sa vašom Brendly prodavnicom!

Author Brendly podrška

Nikada nije bilo lakše da pokreneš svoj brend

Registruj se već sada i započni sa kreiranjem svog brenda. Istraži Brendly platformu