Kako Kreirati Add To Cart Conversion Kampanju [Kompletan Vodič]

Nastavljamo kreiranje kampanje sa Conversions” ciljem.

Ovoga puta ćemo preskočiti jedan deo pa ćemo pričati od kreiranja Ad Set-a, jer smo u prethodnom blogu upoznali sa tim kako možemo kreirati kampanje.

Razlika u podešavanju “Ad seta” je u tome što sada imamo “Conversion events“, gde stavljamo kao krajnji rezultat “Add to Cart“, odnosno dodavanje u korpu:

odabir cilja kampanje fb - cilj conversions kampanje - cilj conversions kampanje fb add to cart
Add to cart kao cilj naše conversions kampanje

Nakon ovog koraka imamo podešavanje budžeta i vreme trajanja kampanje. Primer:

odredjivanje budzeta i trajanja kampanje na fejsbuku
Određivanje budžeta i trajanja naše nove kampanje na Facebook-u

Zatim radimo podešavanje publike koju ćemo ciljati reklamama.

Pošto već imamo kreirane “Custom Audiences“, uzimamo za primer da želimo da gađamo publiku koja je slična ljudima koji su posetili naš shop (Lookalike Publiku).

Naravno, ti možeš izabrati drugu Custom Publiku koju si kreirao/la, u skladu sa tim koga želiš da ciljaš. U ovom slučaju ne podešavaš broj godina, kao ni interesovanja koja ima tvoja publika. FB Pixel je izvukao dovoljno informacija o tome ko su ljudi koji su slični publici koja je posetila tvoju Brendly prodavnicu:

odabir publike za fb kampanju
Odabir publike koja će se targetirati – Primer

Zatim ostavljamo opciju “Automatic Placements“:

plasman kampanja fb
Postavljanje na automatsko plasiranje reklama – Naša preporuka

Prelazimo na nivo “Ad-a” i povezujemo Facebook i Instagram stranice i krećemo sa dodavanjem sadržaja koji je napravljen za ovu kampanju (vizualnog).

Kada dodaš kreirani sadržaj, unosi se “Primary Text, Headline, Desription i Call to Action” koji poziva na akciju i govori o pogodnostima koje su u ponudi za nedelju Crnog petka. Primer:

upisivanje teksta za reklamu - copy za reklamu
Copy za reklamu – Veoma bitan deo svake reklame

Sledeći korak je unošenje linka do konkretnog proizvoda ili kategorije za Crni petak:

odabir odredista reklame
Odabir odredišta reklame

Nakon toga potrebno je proveriti da li je Pixel aktivan i kliknuti na Build a URL parametar. Selektuj opcije podvučene crvenom i klikni na Apply.

utm parametri - podesavanje utm parametara reklame
Ukoliko želite da reklame pratite uz pomoć Google Analitike – Evo rešenja

Time smo došli do kraja kreiranja Add to Cart Conversions kampanje.

Klikom na “Publish” došli smo do poslednjeg koraka gde čekamo da nam Facebook odobri kampanju.

To je cela procedura, sada je potrebno sačekati i meriti rezultate kampanje. Ukoliko je proizvod dobar, kao i vizuali i opisi, očekuj veliki broj prodaja!

Nadamo se da smo bili od pomoći 🙂