Nastavljamo kreiranje kampanje sa „Conversions“ ciljem.
Ovoga puta ćemo preskočiti jedan deo pa ćemo pričati od kreiranja Ad Set-a, jer smo u prethodnom blogu upoznali sa tim kako možemo kreirati kampanje.
Razlika u podešavanju „Ad seta“ je u tome što sada imamo „Conversion events„, gde stavljamo kao krajnji rezultat „Add to Cart„, odnosno dodavanje u korpu:
Nakon ovog koraka imamo podešavanje budžeta i vreme trajanja kampanje. Primer:
Zatim radimo podešavanje publike koju ćemo ciljati reklamama.
Pošto već imamo kreirane „Custom Audiences„, uzimamo za primer da želimo da gađamo publiku koja je slična ljudima koji su posetili naš shop („Lookalike Publiku„).
Naravno, ti možeš izabrati drugu Custom Publiku koju si kreirao/la, u skladu sa tim koga želiš da ciljaš. U ovom slučaju ne podešavaš broj godina, kao ni interesovanja koja ima tvoja publika. FB Pixel je izvukao dovoljno informacija o tome ko su ljudi koji su slični publici koja je posetila tvoju Brendly prodavnicu:
Zatim ostavljamo opciju „Automatic Placements„:
Prelazimo na nivo „Ad-a“ i povezujemo Facebook i Instagram stranice i krećemo sa dodavanjem sadržaja koji je napravljen za ovu kampanju (vizualnog).
Kada dodaš kreirani sadržaj, unosi se „Primary Text, Headline, Desription i Call to Action“ koji poziva na akciju i govori o pogodnostima koje su u ponudi za nedelju Crnog petka. Primer:
Sledeći korak je unošenje linka do konkretnog proizvoda ili kategorije za npr. Crni petak:
Nakon toga potrebno je proveriti da li je Pixel aktivan i kliknuti na Build a URL parametar. Selektuj opcije podvučene crvenom i klikni na Apply.
Time smo došli do kraja kreiranja Add to Cart Conversions kampanje.
Klikom na „Publish“ došli smo do poslednjeg koraka gde čekamo da nam Facebook odobri kampanju.
To je cela procedura, sada je potrebno sačekati i meriti rezultate kampanje. Ukoliko je proizvod dobar, kao i vizuali i opisi, očekuj veliki broj prodaja!
Nadamo se da smo bili od pomoći 🙂