U ovom tutorijalu ćemo se potruditi da vam objasnimo kako da ubacite Facebook Pixel na vašu Brendly prodavnicu.
Nakon što se prijavite na Brendly platformu, sa leve strane ćete pronaći sekciju “Marketing”.
Kada kliknete na “Marketing” dobijate mogućnost da ubacite Facebook pixel.
Posetite Events Manager.
U gornjem levom uglu izaberite nalog za koji želite da povežete Facebook Pixel, odnosno Ads nalog koji je povezan sa vašom Facebook stranicom.
Nakon što izaberete željeni nalog, dobićete ovaj prozor:
Kliknite na “Connect a Data Source”, označite Web i kliknite na “Get started”. U sledećem koraku označite “Facebook Pixel”.
Zatim ćete dobiti mogućnost da manualno dodate Pixel na sajt (odnosno na Brendly prodavnicu) ili da ga korisite pomoću sistema na kojem je sajt.
Mi ćemo izabrati prvu opciju – “Manually add pixel code to website”:
Kliknite na zeleno dugme “Copy Code” i nalepite ga negde gde možete videti ceo kod (na primer Word ili neki drugi text editor):
Ovde ćete pri kraju koda naći ID Facebook Pixela, a prepoznaćete ga po tome što je to šesnaestocifreni broj.
Kopirajte taj broj i nalepite ga u “Marketing” sekciji koju ste otvorili, na Brendly platformi.
Kliknite na izmeni sa desne strane, i to je to – povezali ste Facebook Pixel sa vašom Brendly prodavnicom!
Naš predlog je da proučite sledeći tekst u kojem je objašnjeno kako iskoristiti pun potencijal Facebook Pixela i zašto je FB Pixel bitan – TEKST O FB PIXELU!
Za sva dodatna pitanja – stojimo vam na raspolaganju.