Kako podesiti FB Pixel na vašoj Brendly prodavnici [Vodič]

FB Pixel je od neverovatnog značaja ukoliko želite da se ne razbacujete parama na FB reklamama, već precizno ciljate ljude koji te reklame treba da vide.

On prikuplja podatke o korisnicima koji su posetili vaš sajt, kao i o tome šta su na njemu radili.

fejsbuk pixel - fb pixel - facebook pixel
Facebook Pixel je odličan alat da povećate broj prodaja

Na osnovu toga, vi ćete moći da pravite reklame koje će ciljati ljude sličnim onima koji su npr. dodali proizvod u korpu, ili kupili proizvod.

Tako ćete ostvariti veće prihode, što je suština reklamiranja.

U ovom tekstu se nećemo baviti kampanjama, već time kako da omogućite da FB Pixel prikuplja podatke sa vaše Brendly prodavnice, odnosno kako da ga instalirate.

Pa da krenemo od mesta na našoj platformi gde je potrebno uneti određene podatke.

U “Marketing” sekciji ćete pronaći dva polja u koja je potrebno uneti Facebook Pixel ID i Facebook Domain Verification ID.A kako doći do ovih ID-jeva?

A gde mogu pronaći Facebook Pixel ID i Facebook Domain Verification ID?

Da biste pronašli Facebook Pixel ID prethodno je potrebno da napravite Facebook Pixel.

Pravljenje FB Pixela ne bi trebalo da vas plaši, jer je vrlo jednostavno.

Računamo na to da već imate kreiran FB Ads Nalog.

Potrebno je da:

  • Uđete na Events Manager.
  • Kliknete na dugme (Connect Data Sources) zelene boje prikazano na slici ispod:
connect data sources
  • Čekirate prvu opciju (Web) prikazano na slici ispod, a zatim na plavo dugme Connect:
web data source fb pixel
  • Čekirate opciju sa desne strane (Facebook Pixel), a zatim pritisnete opet Connect, kao na slici ispod:
maunal setup fb pixel
  • Zatim pritisnite Continue:
fb pixel brendly
  • Sada odaberite naziv vašeg Pixela (preporuka: upišite isto kao ime prodavnice) i unesite URL prodavnice na koju želite da postavite Pixel
imenovanje fb pixela
  • Na sledećem prozoru ćete dobiti dve opcije, a potrebno je odabrati prvu (Install code manually):
ručna instalacija fb pixela
  • Dalje vaš Facebook Pixel ID se nalazi u kodu koji možete da kopirate pritiskom na zeleno dugme:
  • Nalepite (paste) ovaj kod u neki Word, Notepad ili bilo koje tekstualno polje i dobićete nešto nalik ovome na slici ispod:
  • Broj koji se nalazi posle id=”BROJ KOJI SE NALAZI OVDE” je vaš Facebook Pixel ID, te je taj broj potrebno uneti na prvo polje u “Marketing” sekciji na Brendly platformi, a zatim kliknuti na “Izmeni”.
  • Dalje na podešavanju Pixela kliknite na Continue, a na sledećem prozoru obeležite dugme “Turn on Automatic Advanced Matching”, a zatim kliknite Continue:
  • Na sledećem koraku samo kliknite na Continue, a na setovanje Eventova ćemo se vratiti kasnije:
  • Dolazimo do dugmeta “Verify Domain” na koje treba kliknuti, a odvešće vas na mesto gde ćemo verifikovati naš/vaš Brendly poddomen na kojem se nalazi vaša prodavnica:
  • Kliknite na plavo dugme “Add”:
  • U otvorenom novom prozoru unesite ime vašeg domena/poddomena, na kojem se nalazi vaša prodavnica i ponovo kliknite Add:
  • Sada smo došli do dela gde se pojavljuje famozni Facebook Domain Verification ID, u delu content=”TAJ ID SE NALAZI OVDE”. Prikazan je na slici ispod:
  • Kopirajte ga i unesite u drugo polje na “Marketing” sekciji za FB Pixel i kliknite na dugme “Izmeni”:

To je to, uspeli ste da napravite i verifikujete vaš FB Pixel!

Sada jedino preostaje prikupljanje eventova i puštanje kampanja.

Eventovi su sve aktivnosti koje korisnik radi na vašem sajtu, a pamti ih FB Pixel i skladišti u svoju bazu podataka.

Na osnovu njih on uči o korisnicima koji su posetili vaš sajt i omogućava vam da iskoristite te podatke u pravljenju svojih kampanja.

Ti podaci će vama pomoći da snizite troškove reklama i ostvarite veći broj prodaja, ili šta god da postavite kao cilj Facebook kampanje.

Više o tome će biti obrađeno u nekom od sledećih blogova.

Ako imate bilo kakva pitanja, ne oklevajte i javite nam se putem email-a ili društvenih mreža. Tu smo za vas.