Želiš da zasijaš na društvenim mrežama i da se baš za tvoj brend čuje, i da se sa tvoje prodavnice kupuje za Crni petak i ostale praznike?
Može!
Ovo je vodič koji će ti objasniti kako da podesiš Publike za Facebook kampanje i da postigneš spomenuto!
Ukoliko misliš da je teško napraviti kampanju koja radi posao, i stvara prodaju, mi smo tu za tebe, da ti dokažemo da je ovo moguće, i da nije ni malo komplikovano.
Kada su ti podešeni Facebook Pixel i Google analitika, na putu si da pustiš sjajnu kampanju i razbiješ s prodajama!
A pre toga – Kreiranje publika
Potrebno je da uđeš u svoj „Business Manager“ i kreiranje publike kreće:
Klikni na „Create Audience„, zatim na „Custom audience„:
Zatim klikni na „Website„, pa „Next“:
Polje koje je označeno žutom bojom je izvor preko čega skupljamo publiku, a to je čuveni Facebook Pixel. Ovo ispod su opcije koje ti izlaze kao predlog za kreiranje Custom publike:
Kada klikneš na neku od opcija, videćeš da ti se nudi da podesiš u koliko prethodnih dana želiš da prikupiš ljude koji su u to vreme npr. posetili tvoju Brendly prodavnicu.
Nakon toga nazovi svoju publiku npr. „Svi koji su posetili prodavnicu u prethodnih 90 dana“.
Prva publika ti je kreirana, ali ne zaboravi, Pixelu treba vremena da prikupi te podatke i ljude.
Kada publika bude spremna pisaće ti „Ready“. Od tog momenta možeš da koristiš tu publiku, i ona će se svakodnevno puniti posetama sa tvoje prodavnice.
Sledeća publika koju kreiramo je publika koja je ubacila neki od naših proizvoda u korpu:
Zatim upisujete odgovarajući broj dana u prethodm periodu u kojem želite da Pixel skuplja ljude, kao i u prethodnoj, dodate naziv publike i kreirate publiku:
Sledeća publika je publika koja je posetila Checkout:
Ukoliko imaš neki proizvod ili kategoriju na prodavnici za Crni petak, možeš kreirati i publiku koja je posetila baš tu stranicu proizvoda/kategorije.
Link koji stavljaš u sekciju URL – equals je link konkretne kategorije koju gađaš, dodaš naziv i ponovo kreiraš publiku.
Kada kreiraš sve ove publike, na konju si!
Sačekaj da ti publike za koje planiraš kampanje budu spremne i poleti sa pravim primenjenim marketinškim trikovima u oglašavanje i prodaju online!
Srećno sa kreiranjem publika i upoznavanjem mogućnosti koje ti nudi ova veoma korisna alatka Ads Manager, a u sledećem blogu možeš videti vodič za kreiranje i setovanje kampanja!