Kreiranje FB Publika Neophodnih Za Uspešne Kampanje [Vodič]

Author Brendly podrška
Author Brendly podrška

Želiš da zasijaš na društvenim mrežama i da se baš za tvoj brend čuje, i da se sa tvoje prodavnice kupuje za Crni petak i ostale praznike?

Može!

Ovo je vodič koji će ti objasniti kako da podesiš Publike za Facebook kampanje i da postigneš spomenuto!

Ukoliko misliš da je teško napraviti kampanju koja radi posao, i stvara prodaju, mi smo tu za tebe, da ti dokažemo da je ovo moguće, i da nije ni malo komplikovano.

Kada su ti podešeni Facebook Pixel i Google analitika, na putu si da pustiš sjajnu kampanju i razbiješ s prodajama!

A pre toga – Kreiranje publika

Potrebno je da uđeš u svoj „Business Manager“ i kreiranje publike kreće:

fb audiences u meniju
Kako pronaći FB Publike u meniju

Klikni na „Create Audience„, zatim na „Custom audience„:

kreiranje custom publike - custom audience kreiranje
Kreiranje Custom Publike

Zatim klikni na „Website„, pa „Next“:

odabir opcije website
Odaberite prvu opciju – Website

Polje koje je označeno žutom bojom je izvor preko čega skupljamo publiku, a to je čuveni Facebook Pixel. Ovo ispod su opcije koje ti izlaze kao predlog za kreiranje Custom publike:

izvor podataka za custom publiku - odabir fb pixela za custom publiku
Odabir FB Pixela kao izvora podataka za Custom Publiku

Kada klikneš na neku od opcija, videćeš da ti se nudi da podesiš u koliko prethodnih dana želiš da prikupiš ljude koji su u to vreme npr. posetili tvoju Brendly prodavnicu.

Nakon toga nazovi svoju publiku npr. „Svi koji su posetili prodavnicu u prethodnih 90 dana“.

Prva publika ti je kreirana, ali ne zaboravi, Pixelu treba vremena da prikupi te podatke i ljude.

Kada publika bude spremna pisaće ti „Ready“. Od tog momenta možeš da koristiš tu publiku, i ona će se svakodnevno puniti posetama sa tvoje prodavnice.

Sledeća publika koju kreiramo je publika koja je ubacila neki od naših proizvoda u korpu:

add to cart publika - pracenje onih koji su dodali u korpu
Add to cart Publika – Kreiranje

Zatim upisujete odgovarajući broj dana u prethodm periodu u kojem želite da Pixel skuplja ljude, kao i u prethodnoj, dodate naziv publike i kreirate publiku:

imenovanje publike add to cart
Imenovanje publike

Sledeća publika je publika koja je posetila Checkout:

checkout strana publika
Publika onih koji su posetili „kasu“

Ukoliko imaš neki proizvod ili kategoriju na prodavnici za Crni petak, možeš kreirati i publiku koja je posetila baš tu stranicu proizvoda/kategorije.

Link koji stavljaš u sekciju URL – equals je link konkretne kategorije koju gađaš, dodaš naziv i ponovo kreiraš publiku.

custom publika crni petak
Custom publika za kategoriju „Crni Petak“

Kada kreiraš sve ove publike, na konju si!

Sačekaj da ti publike za koje planiraš kampanje budu spremne i poleti sa pravim primenjenim marketinškim trikovima u oglašavanje i prodaju online!

Srećno sa kreiranjem publika i upoznavanjem mogućnosti koje ti nudi ova veoma korisna alatka Ads Manager, a u sledećem blogu možeš videti vodič za kreiranje i setovanje kampanja!

Author Brendly podrška

Nikada nije bilo lakše da pokreneš svoj brend

Registruj se već sada i započni sa kreiranjem svog brenda. Istraži Brendly platformu