Kao vlasnik biznisa, vi razumete vaš brend. Ali ponekad je komunikacija vašeg brenda sa ciljnom publikom izazov.
Iako su detalji kao što su izbor fonta, logotip i oznaka važni, autentičan glas vašeg brenda će imati najveći uticaj na srca i umove vaših pratilaca.
Dakle, kako možete znati koji je glas vašeg brenda kako biste mogli početi da se fokusirate na autentičnu komunikaciju sa svojom publikom?
Zamislite da je vaš brend osoba.
Kako će se on ili ona ponašati, gledati i govoriti?
Sve poruke koje šaljete pratiocima, uključujući e-mail marketing, tvitove, putem profila na društvenim mrežama i blogova, trebalo bi da prenesu ovaj jedinstveni glas tako da se ljudi mogu povezati sa vašim brendom na ličnom nivou.
Stoga, svako bi trebalo da sledi navedene savete i predloge kako bi dosegli svoje ciljne korisnike. Evo par koraka koje treba preduzeti kada razvijate svoj identitet brenda da biste sa svojom publikom bolje komunicirali:
Napravite jedinstvene, vredne uvide za vaše proizvode koji mogu doći samo od vas
Ljudi vole ekskluzivnost.
Dajte publici nešto što ne mogu naći nigde drugde i automatski će gravitirati prema vama i proširiti glas.
Ovo je posebno tačno ako date ove uvide besplatno.
Umesto da se uklopite sa svojim konkurentima tako što ćete malo premeštati iste stare teme o kojima ste svi nedavno pisali, osmislite sopstvene teme koje nude vašu, jedinstvenu situaciju.
Pokažite publici da imate nešto vredno za ponuditi i videćete da će vaša publika da sevraća iznova i iznova.
U komunikaciji koristite humor, saosećanje i empatiju
Nikada ne potcenjujte moć emocija.
Ako vas neko može naterati da se nasmešite ili pustite suzu, znate da postoji prilično jaka emocionalna veza. Ove emocije su previše dobre da se ne bi iskoristile, jer kao ljudi, volimo da se emotivno povežemo.
Sledeći put kada napišete članak i imate priliku da napravite internu šalu koju će razumeti samo vaša publika, krenite!
Ili ako ste nedavno iskusili problem sa kojim se vaša publika može saosećati, recite im o tome i objasnite kako ste ga rešili.
Takođe, možete pitati svoje čitatelje (pratioce) za savete o tome kako su rešili isto pitanje.
Druga ideja je da se istakne svaki volonterski rad koji je vaša organizacija uradila za bilo koje neprofitne organizacije u vašoj zajednici.
Uvek je sjajno videti kompanije posvećene napretku svog lokaliteta.
Vaša publika treba da vidi da je vša kompanija izgrađena od stvarnih ljudi – da ima lice i ličnost sa kojom se ljudi mogu povezati i sa kojima se mogu angažovati.
Uključite se u društvene medije
Verovatno je vaša ciljna publika već aktivna na društvenim medijima, tu nema zbora.
Društveni mediji su i jeftin i direktan način da se ljudi uključe u razgovore sa vašim biznisom.
Dobra je ideja istražiti koje kanale društvenih medija najviše koristi Vaša ciljna publika i kreirati profile na tim kanalima.
Potom možete ohrabriti svoju publiku da vas prati dodavanjem vaše web stranice na profile društvenih medija, na marketinške materijale, da ne kažemo SVUDA.
Možete čak razmisliti o korišćenju oblika oglašavanja na društvenim medijima kako biste privukli pratioce.
Možete započeti razgovore sa svojom ciljnom publikom objavljivanjem sadržaja za koji bi bili zainteresovani, postavljanjem pitanja, odgovaranjem na njihove komentare i još mnogo toga.
Objavljujte na publikacijama koje čitaju
Vaša ciljna grupa će verovatno pročitati određene publikacije koje ih interesuju, kao što su novine, web portali, blogovi, časopisi ili stručne publikacije.
Možete koristiti PR taktike da biste vaš posao predstavili u ovim publikacijama i povećali šanse da ih vaša ciljna grupa vidi.
Biti viđeni od strane Vaše ciljane publike u medijima može pomoći u izgradnji vašeg profila i prepoznatljivosti brenda.
Počnite sa istraživanjem vrsta publikacija koje vaša ciljna publika čita i novinara koji pišu za ove publikacije.
Zatim možete predočiti ideju priče jednom novinaru i predložiti sebe kao stručnjaka za intervju na ovu temu.
Ideja priče mora biti važna i relevantna za publikaciju. Možete napisati i stručni članak o ovoj temi i uputiti ga na publikaciju.
Javni nastup
Ništa ne funkcioniše dobro kao stari dobri javni nastup.
Odličan način da stanete pred vašu ciljnu publiku je govoriti na događajima i konferencijama.
Počnite sa istraživanjem konferencija i događaja na koje vaša ciljna publika obično dolazi.
Tada se možete obratiti organizatorima konferencije kako biste govorili o određenoj temi u vašoj oblasti stručnosti koja je takođe relevantna za događaj.
Ovo je odličan način da izgradite svoju svest o brendu i razgovarate sa ciljnom grupom neposredno nakon prezentacije.
Uključite ove četiri taktike u vašu PR strategiju kako bi vam pomogli da dostignete svoju ciljnu publiku i ostvarite svoje komunikacijske ciljeve.