Ukrštanje Niša Za Jači Brend i Povećanje Profita + Idealan Primer

Author Brendly podrška
Author Brendly podrška

Možda ti se ponekad čini nemogućim da istakneš svoj brend jer misliš da je tržište preplavljeno sličnim proizvodima kao što su tvoji, ali rešenje postoji.

Marketinškom strategijom ukrštanja niša možeš postići da se tvoj brend polako, ali sigurno istakne na prepunom tržištu različitih niša.

Činjenica je da ti je potrebno jedno ciljno tržište/niša na koju ćeš se fokusirati, ali nije nužno biti fokusiran/na na samo tu jednu nišu.

Danas je korišćenje ukrštanja niša sve popularnije i doživljava sve veću ekspanziju.

U ovom blogu saznaćeš šta je nišni marketing, kao i šta je ukrštanje niša i kako će ti pomoći da ostvariš veći profit, naročito ako si Brendly korisnik!

Šta je nišni marketing?

Nišni marketing je marketinška strategija koja se fokusira na jedno određeno ciljno tržište.

U prevodu, umesto da plasiraš na globalno tržište gde bi svi mogli imati koristi od svakojakih proizvoda ili usluga, ova marketinška strategija se fokusira isključivo na jednu grupu ljudi – nišno tržište – kategoriju potencijalnih kupaca koji bi imali najviše koristi od određene vrste ponude.

ciljna grupa - nisa - nisno trziste
Fokus na određeno ciljno tržište

Prednost ovakve strategije nišnog marketinga je u tome što omogućava brendovima da imomogućava da se razlikuju na globalnom nivou.

Ovu osnovnu strategiju nišnog marketinga koristi većina njih koji se bave Print on Demand biznisom da bi se istakli i dokazali da pružaju neku svoju vrednost.

Takođe ova strategija pomaže da brendovi dostignu svoj veliki potencijal rasta i izgrade jaču i dugotrajniju vezu sa svojom idealnom ciljnom grupom.

Međutim, koncept usmeravanja ka samo jednoj niši počinje da zastareva i sve više zna da ometa uspeh u online biznisu.

Idalje obuhvata samo jednu specifičnu nišu i njihova vidljivost je samim tim ipak delimično ograničena.

Zato je potrebno ukrstiti niše!

savrsena ciljna grupa
Uz dobru ideju i strategiju do savršene ciljne grupe

Šta je strategija ukrštanja niša i koje su njene prednosti

Često dolazi do zabune kada se govori o ukrštanju niša.

Na internetu se najčešće govori o kombinaciji niša unutar jednog brenda.

Rečeno kroz primer, to bi bilo da jedan brend prodaje majice sa fitnes motivima, a isto tako nudi proizvode sa dizajnom na temu kučića i mačića.

To možda može doneti veću profitabilnost ali iziskuje puno rada jer se svaka niša mora zasebno ciljati.

Ali, ovaj blog ne govori o tome.

Strategija ukrštanja niša u Print on Demand biznisu je u suštini kada se dve niše ukombinuju, ili kombinovanje šire i uže niše u jednom proizvodu, na jednom dizajnu.

Ovakva strategija može da ti omogućiti da tvoj brend bude vidljiviji, da povećaš “reach”.

Bonus u ovakvom pristupu je mogućnost da se ponovo usredsrediš na marketing, a pošto ciljaš više nišnih tržišta, možeš imati veću stopu rasta prodaje, i „brand awarness-a“ kao i veću bazu kupaca.

Kroz dole naveden primer, videćeš i kako i biće ti jasno kako da iskombinuješ niše.

Savet: Pre svega, potrebno je dobro analizirati kako se kombinacija dveju niša poklapa i koje ciljne grupe pogađa time. 

Primer korišćenja ukršanja niša

Jedan od dobrih primera su Print on Demand online prodavnica – Uncutove Kreacije

Uncutove kreacije su preko Brendly platforme podigli svoj brend na mnogo viši nivo, uz pomoć ukrštanja niša.

Uncut.creations i mačak MIlisav osvajaju svoju publiku

Jedan od proizvoda koji brend Uncut Creations nudi jeste dizajn sa simpatičnim mačkom Milisavom u ulozi Freddie Mercury-ja iz benda Queen koji mnogi obožavaju, u zanimljivo smišljenoj kombinaciji retrogradnog merkura.

I šta se događa sa ovom kombinacijom ukrštanja niša?

Ciljna publika je proširena na sve one koje vole vole mačke, bend Queen, ili samog frontmena rock grupe, i one koji prate astrološka zbivanja na nebu pa im pojam retrogradnog merkura ima značenje.

I nije nužno da će se ciljna grupa proširiti. Ali će mnogo jači utisak ostaviti upravo na tu ciljnu grupu koja se pronalazi u ovako zanimljivo kombinovanom dizajnu, i to je gotovo siguran kupac takvog proizvoda.

Zaključak

Imaj na umu da su svi brendovi koji su danas vodeći na tržištu postali uspešni upravo rizikujući i pokušavajući da ukrste niše na isti ili sličan način.

Moguće da neće upaliti iz prve, ali zato postoji opcija testiranja, i kroz rezultate da vidiš koja je to kombinacija ukrštanja niša koja ima najveću prodaju.

Dobitna kombinacija je ključ dobre prodaje

Postoje velike mogućnosti prodaje gotovo tokom cele godine, pa iskoristi to najbolji način!

Author Brendly podrška

Nikada nije bilo lakše da pokreneš svoj brend

Registruj se već sada i započni sa kreiranjem svog brenda. Istraži Brendly platformu