U ovom vodiču ćeš saznati kako da napraviš svoj Brendly nalog, prodavnicu, a zatim i kako da je prilagodiš svom brendu i na nju okačiš proizvode.
Pa da počnemo od procesa registrovanja na platformu.
Registrovanje na Brendly i pravljenje prve prodavnice
Kada uđeš na brendly.rs/brendly-new klikni na dugme „Registruj se„:
Zatim na novom prozoru ukucaj ime, prezime, e-mail, broj telefona, korisničko ime i lozinku i pritisni dugme „Napravi nalog“:
Ostao je još jedan mini-korak, a to je anketa za novoregistrovane, u kojoj je potrebno obeležiti ili napisati kako si došao/la do nas. Klikom na „Potvrdi“ smo završili registraciju:
Nakon toga, možeš kreirati svoj shop. Kliknite na „Kreiraj prodavnicu“ sa leve strane izlistanog menija:
Sledeći korak je dodavanje naziva prodavnice:
Veoma je jednostavno, zar ne?
Već smo napravili svoju Brendly prodavnicu, a na redu je prilagođavanje izgleda prodavnice:
Popuni sva polja kako bi nastavio/la dalje.
U polje „Opis prodavnice“ upiši nešto što bi dalo vrednost kupcima, zašto je baš ovo prodavnica za njih. Ovaj opis će biti vidljiv kupcima u futeru prodavnice.
Takođe postoji opcija za sortiranje proizvoda, gde određuješ koji će ti se proizvodi prvi prikazivati onda kada korisnik uđe na tvoju prodavnicu. Možeš odabrati najnovije, najpopularnije, najskuplje, najjeftinije ili najstarije.
Zatim, prelazimo na personalizaciju kutija u kojima se šalju proizvodi. Potrebno je dodati nalepnicu za kutiju u dimenziji 500x 200, kako bi Brendly proizvodnja mogla da pri slanju pošiljki lepi tvoje personalizovane nalepnice na kutije.
Dalje je potrebno dodati linkove do društvenih mreža koje koristiš za svoj brend:
Sledeći korak u nizu je dizajn prodavnice. Potrebno je dodati logo prodavnice u dimenzijama 200×200.
Zatim baner prodavnice u dimenzijama 1920×480, baner prodavnice za teblete u dimenzijama 974×325 i baner za mobilne uređaje u dimenzijama 350×350.
A sa desne strane se nalazi podešvanje boje za određene elemente prodavnice:
Tu možeš odrediti boju futera prodavnice, ikonica koje će se pojaviti u futeru ukoliko su prethodno uneti adekvatni linkovi (mora biti različite boje u odnosu na boju futera), boja dugmića (Dodaj u korpu i sl.) i teksta na dugmićima (npr. teksta Dodaj u korpu).
Ispod svega se nalaze dva polja koja se mogu čekirati, gde opciono u futeru svojim kupcima možeš prikazati svoj email i broj telefona.
Nakon podešavanja boja potrebno je kliknuti na dugme „Izmeni„, kako bi se ove izmene sačuvale.
Tu smo uspešno uredili prodavnicu, dali joj svoj pečat, pa je vreme da se dodaju proizvodi.
Dodavanje proizvoda u Brendly prodavnicu
Iznad „Kreiraj prodavnicu“ se nalazi ime vaše prodavnice:
Nakon što kliknete dugme sa nazivom prodavnice, kliknite na dugme „Kreiraj proizvod„:
Dobija se izlistan asortiman koji nudimo, i ovde možeš dodati svoje kreirane dizajne:
Klikom na bilo koji od proizvoda dobijaš mogućnost da na njih postaviš svoj dizajn.
Kada klikneš na dugme u gornjem levom uglu, možeš uneti dizajn koji želiš za ovaj proizvod:
Postoji mogućnost podešavanja veličine i pozicije dizajna na duksu, u okviru pravougaonika koji je oznaka za prostor moguće štampe. Takođe Brendly ti daje alat za procenu kvaliteta printa koji zavisi od kvaliteta dizajna koji je postavljen, a taj alat možeš videti odmah nakon postavljanja dizajna, ispod dugmeta:
Dalje, sa desne strane nalaze se podešavanja boje proizvoda (ispod Odaberi boje). U ovde odabranim bojama će se kupcima prikazivati proizvod sa postavljenim dizajnom:
Sa leve strane imamo iste te boje u kružićima, a odabir neke od njih služi za brzi pregled u editoru, gde možemo videti kako će postavljeni dizajn izgledati na tim bojama proizvoda:
Zatim je potrebno odrediti u kojoj će se boji ovaj proizvod primarno prikazivati na prodavnici, pod opcijom „Boja naslovne sličice proizvoda„.
Uz to proizvodu je pre objavljivanja potrebno upisati ime i opis proizvoda. To su one informacije koje će korisnik videti kada poseti stranicu proizvoda, tako da je potrebno opisati dizajn, za koga je proizvod i sl.
Ostaje nam još podešavanje kategorije (kompletan vodič za kategorije možeš pogledati ovde) i određivanje cene proizvoda.
Cena se svakako određuje na osnovu vaših procena i želja.
Svaki Brendly proizvod ima cenu za sebe, pa je razlika između Bazne cene i one koju ti odrediš tvoja zarada, tj. marža (profit) pri svakoj prodaji datog proizvoda.
Nakon toga potrebno je kliknuti na dugme u donjem desnom uglu „Dodaj proizvod„, i proizvod je dodat na shop.
Međutim, ovaj proizvod još uvek neće biti vidljiv na prodavnici.
Za to je neophodno kliknuti na dugme za dozvolu prikazivanja na prodavnici:
Nakon ovog trenutka, tvoj proizvod je dodat i vidljiv ljudima. Na isti način možeš dodati i objaviti neograničen broj proizvoda.
Međutim, prethodno objavljen proizvod nije vidljiv na prodavnici, ako prodavnica nije vidljiva, tj. objavljena. To se može uraditi odmah nakon kreiranja iste, klikom na dugme u meniju s leve strane „Objavi prodavnicu“:
Nakon objavljivanja prodavnice, ona se može naći na poddomenu koji ima adresu IMEPRODAVNICE.shop.brendly.rs/brendly-new. Npr. ako nam se prodavnica zove Zmaj, možemo je pronaći na zmaj.shop.brendly.rs/brendly-new, a ako se zove iz više od jedne reči onda je možemo pronaći kao prvareč-drugareč.shop.brendly.rs/brendly-new
Svakako, objavljenu prodavnicu, tačnije link do nje možete naći klikom na dugme „Vidi prodavnicu“ koje je nakon objavljivanja zamenilo dugme „Objavi prodavnicu“:
Da bi se objavljena prodavnica koristila i da bi se omogućilo naručivanje proizvoda sa nje potrebno je verifikovati Brendly nalog. Evo i vodiča za verifikaciju!
Nadamo se da ti je ovaj vodič bio od koristi i da si uspešno napravio/la svoju prodavnicu, pa se možeš baciti na marketing i prodaju.