Sada kada imaš kreiran svoj Brendly nalog, vreme je da se verifikuje.
Verifikacija Brendly naloga je neophodna kako bi se prodavnica osposobila za prodaju, a to ćemo uraditi tako što ćemo dodati karticu preko koje će ići isplata novca, nakon svake uspešne isporuke proizvoda.
Kada smo napravili nalog i ulogovali se na isti, dobijamo obaveštenje za verifikaciju prodavnice:
Klikni na označenu reč „link“ i pojaviće se polja koja bi trebalo popuniti kako bi se nastavilo sa verfikacijom:
Za registrovana pravna lica se informacije unose nakon što se čekira polje „Da li imate registrovano pravno lice?„, gde će se otvoriti ova polja vezana za kompaniju:
Klikom na „Nastavi“ dolazi se do sekcije za dodavanje kartice:
Klikom na „+“ dolazi se do dela kada treba ubaciti broj računa kartice. Bitno je da to bude kartica na kojoj je omogućeno internet plaćanje, a vezana za dinarski račun.
Broj računa se obično nalazi na samoj kartici, kao što je to prikazano na slici ispod:
Kada uneseš broj računa kartice, potrebno je čekirati polje „Saglasan sam sa Uslovima korišćenja i Politikom privatnosti“ i kliknete na dugme „Nastavi verifikaciju„.
Da bi Brendly verifikovao tvoj nalog, potrebno je da imaš 1 dinar na kartici koju povezuješ koliko će se sa nje naplatiti.
Zatim će se otvoriti nov prozor na kojem je potrebno uneti podatke.
- Ime i prezime koje se nalazi na kartici
- Broj kartice – koji je šesnaestocifreni broj koji se nalazi na kartici
- Adresu vlasnika kartice
- Broj telefona
- Datum isteka
- CVC (kontrolni broj) – trocifreni broj sa zadnje strane kartice
Zatim je potrebno kliknuti na dugme „Plati„, nakon čega će se izvršiti pozraživanje od već pomenutog jednog dinara.
Na tvoj telefon koji ima banka, a dat je prilikom otvaranja računa će ti pristići kod, koji je potrebno uneti da bi se verifikacija uspešno završila.
Unesi kod i klikni na „Pošalji“:
Sada u podešavanjima možeš videti karticu koja je uspešno povezana sa Brendly platformom!
Brendly ti omogućava to da možeš uneti više kartica (računa) i odabrati onu sa koje će se vršiti naplata i na koju želiš da ti se uplaćuje novac. Svakako, dovoljna je samo jedna.
Ako se desila neka greška ili samo želiš da izmeniš podatke, sekcijama za podešavanja profila ponovno možeš pristupiti klikom na čovečuljka u gornjem desnom uglu i klikom na „Podešavanja„:
Sada kada smo verifikovali nalog možeš se usmeriti ka kreiranju svoje prve Brendly prodavnice ako to već nisi obavio/la.