Giveaway Vodič [Korak po Korak]

Author Brendly podrška
Author Brendly podrška

Ne kaže se bezveze u našem narodu „Kad’ je džabe i sirće je slatko!“.

giveaway vodic
Giveaway vodič – Zar nije tako?

Verujem da, kao i većina, i vi obožavate poklone. Bez obzira da li ste osoba koja prima poklone ili ih poklanja, čin darivanja ima posebnu energiju.

Kada smo kod darivanja, postavlja se pitanje koliko znate o giveaway-u na društvenim mrežama i da li ste već organizovali slične akcije?

Brendly vam ukazuje na par koraka do uspešnog giveaway-a za vaše pratioce ali i za vas.

Kako organizovati uspešan giveaway? Podelićemo to u 7 jednostavnih koraka:

  1. Odrediti cilj darivanja (popularno rečeno giveaveja)
  2. Odabrati poklon
  3. Odrediti pravila giveaway-a
  4. Odrediti trajanje
  5. Naći pravi način za promovisanje giveaway-a
  6. Odabrati pravi hashtag
  7. Odabrati pobednika

1. Šta je cilj vašeg darivanja?

Organizovanje giveaway-a na društvenim mrežama može biti podjednako sjajno i za vas, ali i za vaše pratioce.

Zato bi trebalo odrediti cilj vašeg darivanja. Ciljevi mogu biti:

  • Povećanje svesti o brendu
  • Povećanje broja pratilaca
  • Porast posećenosti vašeg sajta i sl.

Vaši pratioci dobijaju zanimljive poklone, a vi od njih ispunjenje ciljeva.

2. Odaberite pravi poklon

Poklon mora biti osmišljen tako da se tiče vaše ciljne grupe.

Morate dobro poznavati želje i potrebe vaših pratilaca, kako biste odabrali adekvatan poklon.

Ako vam su vam ciljna grupa programeri, idealan poklon može biti igrački miš, tastatura ili sl. S druge strane ako se bavite prodajom garderobe, idealan poklon za vaše pratioce upravo će biti odevni predmet.

odabir poklona za giveaway
Odaberite pravi poklon, adekvatan vašoj ciljnoj grupi!

3. Odredite pravila giveaweja

Osmislite pravila vašeg giveaweja. 

Neka ona budu konkretna i jasna kako ne biste zbunili svoju publiku.

Direktno zatražite od njih da vas zaprate, lajkuju objavu ili taguju prijatelja u komentaru.

4. Trajanje giveaway-a

Neka vaš giveaway ne traje predugo. 

Optimalno trajanje je između 3-7 dana, kako bi vaši pratioci ostali zainteresovani. 

Ukoliko imate profil sa visokim brojem pratilaca, 24 sata je dovoljno za vašu akciju.

5. Promovisanje

Bitno je da vašu publiku unapred obavestite o planiranom giveaway-u. Nekoliko dana ranije im skrenite pažnju da redovno prate vaš profil i objave, jer najvernije očekuju pokloni.

promocija drustvene mreze - promocija giveawaya
Odaberite pravi način za promociju giveawaya!

6.Odabir pravog #hastaga

Ne koristite ustaljene hastagove. Izbegavajte opšta mesta kao što je #giveaway jer tako možete privući ljude koji su samo zainteresovani za poklone,a ne za vašu priču.

7. Odabir pobednika

Fer i korektan odabir pobednika doprinosi poverenju. 

Ako imate mali broj komentara, možete “ručno” pregledati profile koji su bili najažurniji. U svakom sličaju imate besplatne toolove koji će to odraditi umesto vas. Jedan od njih koji smo i mi koristili je Random Name Picker.

Zaključak

Giveaway definitivno nije teško sprovesti, a na vama je da ispratite ove korake i ostvarite svoje ciljeve.

Ako imate neko pitanje, budite slobodni da ih postavite u komentarima ispod.

Author Brendly podrška

Nikada nije bilo lakše da pokreneš svoj brend

Registruj se već sada i započni sa kreiranjem svog brenda. Istraži Brendly platformu