Na Brendly online prodavnicama je moguće izmeniti meta podatke (meta title i meta description)!
Šta su to meta title i meta description saznaćeš u ovom tekstu, ali i to kako ih možeš izmeniti koristeći Brendly platformu.
Za početak ćemo ti reći – gotovo svi su ovo videli, a da možda i nisu znali da se radi o meta podacima.
Svaki put kada izguglamo nešto, npr. “paradajz na kilo” izaći će nam neki rezultati pretrage. Svi rezultati pretrage poseduju 2 neophodna dela – meta title i meta description koje možete videti na slici ispod:
Meta title (title tag) je tu da nam pruži najbitnije informacije o stranici, pa bi trebalo da sadrži ključnu reč, koju će neko pretražiti. U ovom slučaju “paradajz na kilo”.
Google je toliko pametan da razume i sinonime, pa nam je prvi rezultat pretrage “Paradajz 1kg”, tako da se i oni mogu upotrebiti.
Dakle, ako neko kuca naziv vašeg proizvoda, potrebno ga je umetnuti u meta title, na sam početak, jer će to korisniku dati do znanja da će taj proizvod naći na vašoj stranici.
To umetanje će vam omogućiti Brendly platforma, gde možete za svaki proizvod napisati jedinstven meta title.
Par saveta pri pisanju meta title-a:
Dakle, budite kreativni, navedite bitne informacije o proizvodu (ime proizvoda i ono što smatrate da je bitno) i ispoštujte dužinu koja je dozvoljena.
Ako ne iskoristite ovu opciju i sami izmenite meta title preko Brendly platforme Google će sam uzeti naziv proizvoda za prikaz meta title-a. Zato je bitno da se nazivi proizvoda napišu na najbolji mogući način.
Za više informacije možete pročitati ovaj tekst iz Google-ovih uputstava.
S druge strane meta description je onaj duži deo, koji se u rezultatima pretrage na Google-u vidi ispod meta title-a.
Par saveta za pisanje meta description-a:
Kao što je rečeno sve je to izmenjivo na našoj, Brendly platformi. Dalje u tekstu ćemo objasniti kako.
Prilikom kreiranja ili menjanja proizvoda se može odrediti jedinstveni meta podaci (meta title i description) na vrlo jednostavan način.
Ove opcije se nalaze tik ispod naziva i opisa proizvoda. Klikni na plusić i otvoriće ti se dva polja za unost meta title-a i meta opisa:
Ispiši željeni tekst i sačuvaj klikom na dugme “Dodaj proizvod” ako kačiš novi proizvod ili “Izmeni proizvod”, ako samo želiš da dodaš ove podatke postojećem, okačenom proizvodu.
Brendly je takođe omogućio menjanje ovih podataka i za početnu stranu prodavnicei to možeš učiniti putem Podešavanja, odmah ispod globalnog opisa prodavnice:
Ovi meta podaci su korisni za SEO (optimizaciju za pretraživače) i učiniće da oni koji Guglaju ime vaše prodavnice lakše odaberu baš stranicu sa vašeg sajta.
Probajte da se držite naših saveta i posete s Google-a će se uvećati.
Поздрав, занима ме да ли је могућа опција уређивања хедера? У смислу да могу да мењам да “Početna” пише ћириличним писмом “Почетна” и томе слично. Знам да за све друго може да се уређује (банер, категорије…), али за сам хедер не могу да закључим да ли је могуће тако нешто или не.
Унапред хвала на одговору!
Pozdrav Dimitrije,
Ne u ovom trenutku, ali imaćemo u vidu da tu opciju uvedemo.