Već si napravio/la neko istraživanje, ali i dalje se pitaš koja bi bila tvoja prava niša?
Ako se i dalje osećaš zaglavljeno na ovom koraku, ne brini, u ovom blogu ćemo ti dati čak 39 ideja za odabir tvoje niše. Odabirom niše, u suštini ti govoriš: „Nudim nešto jedinstveno, nešto drugačije i nešto korisno“.
Niša u kojoj će se pozicionirati tvoja Brendly prodavnica i gde će se tvoji proizvodi štampati na zahtev kupaca treba da predstavlja odabrani asortiman unikatnog dizajna koji se dopada grupi ljudi specifičnog ukusa.
Imaj na umu kada biraš svoju nišu da misliš u smeru kakvi su trendovi kod ljudi, u smislu njihovih interesovanja, aktuelnosti itd. Ako biraš po onome šta trenutno ljudi oblače ili konzumiraju, to može doživeti brzi pad, jer se ti trendovi mnogo brže menjaju nego ljudi.
Evo nekih niša u kojoj se tvoja prodavnica može pozicionirati. Ova lista ti može poslužiti kao inspiracija, ukoliko još uvek nemaš odabranu nišu.
Bitna stvar koju bi trebalo imati na umu prilikom odabira svoje niše za svoju online prodavnicu je da nađeš savršen balans između tvoje strasti i profita.
Ako gledaš iz ugla strasti, znači da već znaš puno o tome pa ti je to kao neka odskočna daska za korak dalje pri pokretanju svoje online prodavnice.
Ako gledaš iz ugla profita (šta je trenutno popularno) moraš naći način kako da se izdvojiš iz mora konkurenata, i privoliš publiku da kupi baš od tebe.
Najbolja opcija je da probaš da iskombinuješ oboje, strast i profit! U tom slučaju imaš pobedničku nišu za svoju Print on Demand prodavnicu koja će ti pomoći da tvoj online biznis bude vrlo uspešan.
Profit
Interesantne,pomalo šašave izjave,misli u kombinaciji sa slkama,fotografijama…..