Ovo morate znati pre boost-ovanja objava!
Facebook je odličan način da se povežete sa perspektivama, klijentima, potencijalnim zaposlenima i obožavateljima Vašeg brenda, ali može biti malo zeznuto shvatiti kako ga koristiti na najbolji mogući način. U poslednjih nekoliko godina Facebook je promenio svoje algoritme kako bi osigurao da je post korisnika prikazan na njihovom News Feed-u kroz Business post.
Takođe, verovatno ste čuli vest da je Facebook smanjio organski doseg stranica. To znači da biste bili viđeni u News Feed-u Vaših pratioca, morate potrošiti nešto novca na Facebook oglase.
Ali da li biste trebali da boostujete ili promovisati Vaše postove? To već zavisi. Bazirajte svoju odluku na tome koji su postovi korisni za Vašu publiku, kao i prema Vašim ciljevima na Facebook-u. Ne morate platiti za svaki post – samo izaberite najbolji.
Dakle, šta je ključ za dobijanje sadržaja koji vide ljudi koji vole Vašu stranicu? U ovom članku naći ćete nekoliko najboljih praksi koje treba slediti kada dođe vreme da odlučite kada, što i kako boostovati postove kako bi osigurali maksimalan uspeh.
1. Kada boostovati
Kada je u pitanju vreme kada se postavlja post, najbolje je da se boost-uje post nakon što je imao priliku da se organski pojavi u vestima Vaših pratioca.Definitivno želite da iskoristite vuču organskog posta koju možete da prikupite, pre nego što boostujete poziciju. Da biste bili sigurni da ćete to iskoristiti, sačekajte nekoliko sati, a zatim boostujte Vaš post.
Još jedna stvar koju treba imati na umu je da ograničite broj postova koje boostujete. Prekoračenje i prečesto pojavljivanje u News Feed-u ljudi će Vam omogućiti da se uklopite i izazovete korisnike da ne prelaze preko vaših postova dok scrolluju kroz njihovu Home stranicu. U najgorem slučaju bi neko sakrio Vaš post, što bi sprečilo Facebook da im ponovo prikaže Vašu poruku. U zavisnosti od toga koliko originalnog i primamljivog sadržaja možete da promovišete, najbolje je da boostujete post jednom nedeljno.
2. Šta boost-ovati
Najbolji postovi su oni koji će podstaknuti i ohrabriti korisnike i odvesti ih na Vašu web stranicu ili ih ohrabriti da se uključe u ponudu. Promovisanje sopstvenog sadržaja je najbolji način osiguranja da će se to i dogoditi. Na kraju krajeva, ne biste želeli da platite i ohrabrite Vaše fanove da kliknu na tuđ sadržaj, zar ne?
Izaberite deo koji želite da promovišete, koji će zaista odzvanjati u ušima ljudi koji vole Vašu stranicu i njihovih prijatelja. Pobrinite se da ih Vaš post navede da razmisle o tome kako će im Vaše informacije – i na kraju Vaš proizvod ili usluge – pomoći.
3. Prednosti boostovanja
Boostovanje postova neće samo povećati šanse ljudi koji su voleli da vide Vašu stranicu i Vaše psotove, već će i njihovi prijatelji sa sličnim interesima moći da vide Vaš sadržaj. Pored toga,boostovanje posta će dovesti do prirodnog povećanja Vašeg organskog dometa i boljih mogućnosti za angažovanje.
Boostvanje postova je brz i jednostavan način da proširite svoj doseg i podelite svoje informacije sa najvećom mogućom publikom. Postavite svoj budžet, podignite post i spremite se da gledate kako Vaša prilika za angažman raste!