Uradi Ovo i Razvali Za Praznike! [Vodič za Crni Petak]

Ukoliko te buni način na koji možeš ostvariti povećanu prodaju uoči Crni petak sezone, ovaj tekst je idealan za tebe.

U nastavku ćeš dobiti interesantne savete koji ti mogu biti od velike koristi. 😊

crni petak reklama - black friday kampanja - crni petak reklame popusti
Da li spremate reklamnu kampanju za Crni Petak?

U ovom periodu godine kada popusti uzimaju maha, i kada prodaja biva najveća, bitno je da iskoristiš momenat i izdominiraš.

Prioritet jeste da budeš sve vreme prisutan i aktivan na društvenim mrežama, jer ljudi na taj način upoznaju tebe i tvoj brend i podsećaš ih na ono šta nudiš i zbog čega postoji.

Ukoliko ne stižeš da se posvetiš tome, a opet imaš želju da se istakneš u ovom periodu godine, ne brini, tu su za tebe Facebook reklame (Ads Manager) i saradnja sa influenserima.

Danas, sa ova 2 “alata” možeš da postigneš više nego ikad!

crni petak stize - crni petak uskoro - kampanja za crni petak
Crni petak je tu, treba ga iskoristiti!

Pa da počnemo…

Da bi Crni petak bio veliki za tebe i tvoj brend i da iskoristiš potencijal reklamiranja preko Facebook-a, potrebno je da:

Za početak kampanje za Crni petak, podesi FB Pixel!

Kada imaš setovan Facebook Pixel, stvari idu mnogo jednostavnije. Alat koji skuplja sve informacije o ljudima koji ti posete prodavnicu, ili na njoj odrade neku radnju.

Ako još uvek nemaš podešen FB Pixel, evo vodiča da to učiniš odmah!

Pixel “pamti” ljude po radnjama koje su izvršili na prodavnici, tako što ih odvaja na ljude koji su obavili kupovinu, ili na one koji su proizvod stavili u korpu, a nisu završili kupovinu itd.

pokloni - poklon crni petak - pokloni crni petak
Ljudi ovih dana kupuju poklone i garderobu, zašto ne bi od vas?

Ono što nam ovaj alat omogućava jeste da napravimo posebne grupe ljudi koji su odradili određenu akciju, kako bismo ih kasnije ciljali posebnim reklamama. Ove grupe se nazivaju Publike.

Na ovaj način možemo da napravimo Publiku koja će da obuhvata sve ljude koji su npr. dodali u korpu proizvod X , a nisu završili kupovinu, pa da kasnije upravo tim ljudima prikažemo novu reklamu sa nekim posebnim pogodnostima, kako bismo ih motivisali da dovrše kupovinu.

Dakle, kada podesiš FB Pixel, vreme je da se podese Publike.

Brendly ti je spremio i mini vodič za FB publike koji možeš pročitati ovde!

Puštanje prodajnih Facebook kampanja

Iako je nama glavni cilj prodaja proizvoda, naš savet je da prvi cilj kampanje tvojih reklama bude “TRAFFIC”.

Pročitaj uputstvo o podešavanju Traffic kampanje!

Ovim ciljem dopuštaš Pixelu da pamti ljude koji su posetili tvoju prodavnicu, ili stranu proizvoda.

Nakon ovog cilja, kada je Pixel prikupio prve informacije, vrlo lako prelazimo na sledeći cilj koji se zove CONVERSIONS“, gde konačno krećemo sa brojanjem prodaja. Kako bismo izbegli najskuplji vid oglašavanja, bitno je da izaberemo opciju brojanja konverzija pod nazivom “Add to cart“.

Evo uputstva o tome kako podesiti ovu kampanju!

add to cart kampanja - dodavanje u korpu - korpa na sajtu - dodavanje u korpu kampanja
Sećate se prodajnog levka? Veći broj ljudi će dodati u korpu, manji završiti kupovinu, zato ćemo prve ciljati!

Tu brojimo ljude koji su reklamirani proizvod dodali u korpu. Facebook dalje uči na osnovu tih podataka i kada se skupi prvih 50 kreće da prikazuje tvoju reklamu ljudima koji su slični onima koji su skloni da dodaju u korpu. Na taj način ostvaruješ veći broj konverzija (dodavanja u korpu) za manje pare. Sjajno, zar ne?

Podaci koje nam “Ads Manager” daje su često ne sto posto tačni, ali vrlo lako preko Google Analytics možemo dobiti konačan i realan broj dodavanja u korpu ili prodatih proizvoda od te kampanje.

Za dobit i očekivanu prodaju je bitno strpljenje i ulaganje u reklame.

Zato se naoružaj strpljenjem, pusti reklame i biće Crni petak berićetan!